Volkswagen stworzy nową markę. Tak chce pokonać chińską konkurencję

Volkswagen wprowadzi do Chin nową submarkę - ID.UX.
Volkswagen wprowadzi do Chin nową submarkę - ID.UX.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Volkswagen chce walczyć o chiński rynek. Prezentuje nowy koncept

ID. CODE to zapowiedź przyszłości Volkswagena w Chinach: z nowym designem i nowym standardem technologicznym. To model zorientowany na potrzeby i życzenia chińskich klientów.
stwierdził Thomas Schafer, dyrektor generalny marki Volkswagen
ID. CODE to koncepcyjne auto stanowiące zapowiedź dużego elektrycznego SUV-a, który pojawi się na chińskim rynku.
ID. CODE to koncepcyjne auto stanowiące zapowiedź dużego elektrycznego SUV-a, który pojawi się na chińskim rynku. materiały prasowe

Volkswagen wprowadzi do Chin nową submarkę. Ma oferować 16 modeli

Volkswagen wprowadzi do Chin nową submarkę oferującą auta elektryczne - ID.UX.
Volkswagen wprowadzi do Chin nową submarkę oferującą auta elektryczne - ID.UX.materiały prasowe

Volkswagen nie rezygnuje z samochodów spalinowych

Wszystko o pierwszeństwie rowerzystów. Kiedy je mają, a kiedy nie?Interia.plINTERIA.PL