Tesla z przebiegiem 300 tys. km za grosze. Jest inny problem niż awarie

Ten egzemplarz przejechał ponad 290 tys. km. Pomimo jazdy na Uberze prezentuje się zaskakująco dobrze. / fot. CarGurus
Ten egzemplarz przejechał ponad 290 tys. km. Pomimo jazdy na Uberze prezentuje się zaskakująco dobrze. / fot. CarGurusmateriał zewnętrzny

W skrócie

  • Tesla Model 3 Long Range AWD z 2021 roku przejechała ponad 290 tys. km, a bateria wykazuje jedynie 10% degradacji.
  • Samochód zakupiony został za 65 tys. zł, co stanowi spadek wartości o 74% w porównaniu do nowej wersji.
  • Elektryczne Tesle wymagają znacznie mniej przeglądów niż pojazdy spalinowe, co przekłada się na oszczędności.
  • Więcej ważnych informacji znajdziesz na stronie głównej Interii

Używana Tesla z dużym przebiegiem - prawdziwa okazja czy studnia bez dna?

Bateria Tesli trzyma się lepiej niż 90 proc. smartfonów. Ten egzemplarz kosztował grosze

Zobacz również:

Tesla z przebiegiem 300 tys. km ma swoje wady

Kupujesz Tesle? Zapomnij o awariach i wizytach w serwisie

Nowa Tesla Model 3 [TYLKO U NAS]Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL