Rajdowe Mistrzostwa Świata 2022. Hybrydowa era na odcinkach specjalnych WRC

Volkswagen Polo WRC
Volkswagen Polo WRCMarek Wicher INTERIA.PL

Samochody WRC. Generacja 1

Zobacz również:

    Ford Focus RS WRC
    Ford Focus RS WRCMarek Wicher INTERIA.PL
    • Ford Escort WRC (1997-1998)
    • Ford Focus WRC (1998-2002)
    • Ford Focus RS WRC (2003-2010)
    • Hyundai Accent WRC (2000-2003)
    • Mitsubishi Lancer Evolution WRC (2001-2002)
    • Mitsubishi Lancer WRC (2004-2005)
    • Seat Cordoba WRC (1998-2000)
    • Skoda Octavia WRC (1999-2003)
    • Skoda Fabia WRC (2003-2005)
    • Subaru Impreza WRC (1997-2001)
    • Subaru Impreza WRC (2001-2008)
    • Suzuki SX4 WRC (2007-2008)
    • Toyota Corolla WRC (1997-1999)
    • Citroen Xsara WRC (2001-2006)
    • Citroen C4 WRC (2007-2010)
    • Peugeot 206 WRC (1999-2003)
    • Peugeot 307 WRC (2004-2005)

    Samochody WRC. Generacja 2 i redukcja pojemności silnika

    Citroen DS3 WRC
    Citroen DS3 WRCMarek Wicher INTERIA.PL
    • Generacja 2011-2016
    • Ford Fiesta RS WRC (2011-2016)
    • Citroen DS3 WRC (2011-2016)
    • Hyundai i20 WRC (2014-2016)
    • Hyundai i20 WRC (2016)
    • Mini JCW WRC (2011-2012)
    • Volkswagen Polo WRC (2013-2016)

    Samochody WRC. Generacja 3 i zmieniona aerodynamika

    Hyundai i20 coupe WRC
    Hyundai i20 coupe WRCMarek Wicher INTERIA.PL

    Zobacz również:

      • Ford Fiesta WRC (2017-2021)
      • Citroen C3 WRC (2017-2019)
      • Hyundai i20 Coupe WRC (2017-2021)
      • Toyota Yaris WRC (2017-2021)

      Samochody WRC to teraz Rally1. Generacja 4 i era hybryd

      Toyota Yaris Rally1
      Toyota Yaris Rally1Informacja prasowa (moto)
      • Ford Puma Hybrid Rally1
      • Toyota Yaris Hybrid Rally1
      • Hyundai i20 Hybrid Rally1

      Powód dumy i wstydu

      Najpierw hybrydy, potem... elektryki?