Prawda o samochodach elektrycznych. Jest odwrotnie niż nam się wydaje

Nikt nie chce samochodów elektrycznych? Tak, ale tylko na Starym Kontynencie. Sprzedaż bije kolejne rekordy
Nikt nie chce samochodów elektrycznych? Tak, ale tylko na Starym Kontynencie. Sprzedaż bije kolejne rekordyKrzysztof MocekINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Sprzedaż elektryków szura po dnie? Tak ale tylko Odry, Renu i Wisły
  2. Sprzedaż samochodów elektrycznych w Polsce w 2024 roku
  3. Sprzedaż samochodów elektrycznych na świecie w 2024 roku. Gigantyczny wzrost
  4. Sprzedaż samochodów elektrycznych w Europie. Stary Kontynent utknął w starym świecie

Sprzedaż elektryków szura po dnie? Tak ale tylko Odry, Renu i Wisły

Sprzedaż samochodów elektrycznych w Polsce w 2024 roku

Druga połowa roku przyniosła kilka niedobrych informacji dla rozwoju rynku pojazdów zeroemisyjnych w Polsce. Przede wszystkim zawieszenie w ścieżce leasingowej programu "Mój elektryk” i pojawienie się zapowiedzi, że w najbliższym czasie program ten nie zostanie wznowiony. To spowoduje, że firmy w Polsce, które nabywają ponad 80 pojazdów zeroemisyjnych będą rewidować swoje plany zakupowe i rynek nowych pojazdów BEV w 2025 roku będzie mniejszy
mówi mówi Jakub Faryś, Prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego

Sprzedaż samochodów elektrycznych na świecie w 2024 roku. Gigantyczny wzrost

Zobacz również:

CATL Bedrock to nowa plaforma dla samochodów elektrycznych. Skraca czas potrzebny na opracowanie nowego auta o ponad połowę i wytrzymuje zderzenia przy prędkości 120 km/h
Auta elektryczne

Chińczycy dokonali niemożliwego. Punkt zwrotny w historii aut elektrycznych

Paweł Rygas
Paweł Rygas

Sprzedaż samochodów elektrycznych w Europie. Stary Kontynent utknął w starym świecie

Test wideo Renault Rafale. Duży SUV, a pali mniej niż 5 l/100 kmAdam MajcherekINTERIA.PL