Chińczycy dokonali niemożliwego. Punkt zwrotny w historii aut elektrycznych

CATL Bedrock to nowa plaforma dla samochodów elektrycznych. Skraca czas potrzebny na opracowanie nowego auta o ponad połowę i wytrzymuje zderzenia przy prędkości 120 km/h
CATL Bedrock to nowa plaforma dla samochodów elektrycznych. Skraca czas potrzebny na opracowanie nowego auta o ponad połowę i wytrzymuje zderzenia przy prędkości 120 km/hGetty Images

Chińczycy lata świetlne przed Europą? Nowe auto co 12 miesięcy

Opracowanie modelu trwało od czterech do pięciu lat, a jego budowa i sprzedaż od siedmiu do ośmiu lat. Obecnie trwająca rewolucja doprowadziła do powstania co najmniej czterech nowych łańcuchów wartości: pojazdów elektrycznych, oprogramowania, mobilności (w tym usług finansowych i energetycznych) oraz gospodarki o obiegu zamkniętym
pisał Luca de Meo.

CATL Bedrock – Chińczycy dokonali niemożliwego

Chińczycy zbudowali niepalnego elektryka. Przetrwa zderzenie przy 120 km/h

Ze względu na ekstremalnie wysoką prędkość i intensywność zderzenia, nie było dotychczas żadnego przypadku, aby nowy pojazd elektryczny odważył się rzucić wyzwanie testowi zderzenia czołowego ze słupem o prędkości 120 km/h
powiedział Ni Jun, dyrektor ds. produkcji CATL.

Chińczycy nie zwalniają tempa. Zaleją nas nowymi modelami?

Ikony Motoryzacji na Stadionie Narodowym w WarszawieinteriaINTERIA.PL