Nowe przepisy uderzą w auta firmowe. Jak nie stracić na odpisach?

Norma Euro 6e-bis zmienia sposób homologacji hybryd plug-in. Jej debiut zbiega się w czasie z nowymi przepisami podatkowymi w Polsce
Norma Euro 6e-bis zmienia sposób homologacji hybryd plug-in. Jej debiut zbiega się w czasie z nowymi przepisami podatkowymi w Polscemateriały prasowe

Od 1 stycznia nowe limity amortyzacji. Przedsiębiorcy muszą uważać

  • 225 tys. zł - w przypadku samochodu osobowego z napędem elektrycznym (w tym z ogniwami paliwowymi zasilanymi wodorem),
  • 150 tys. zł - w przypadku samochodu osobowego, którego średnia emisja CO2 wynosi mniej niż 50 g/km,
  • 100 tys. zł - w przypadku samochodu osobowego, którego emisja CO2 jest równa lub wyższa niż 50 g/km.

Pułapka na kupujących. Euro 6e-bis zmienia reguły gry

Lista hybryd plug-in, którymi "przechytrzysz" fiskusa

  1. Audi (Q3, A5, A6),
  2. BMW (seria 5),
  3. Chery (Tiggo 9),
  4. Cupra (Leon, Formentor, Terramar),
  5. Jaecoo (Jaecoo 7),
  6. Mercedes (GLC, GLC coupe, klasa C),
  7. Omoda (Omoda 9),
  8. Seat (Leon),
  9. Skoda (Superb).
"Najciekawszy moment od 100 lat". Jakub Faryś z PZPM o motoryzacji w PolsceINTERIA.PL