Największy problem aut elektrycznych rozwiązany. 5 minut i jedziesz dalej

Nyobolt EV opracował baterię, którą można doładować do 80 proc. pojemności w 4 minuty i 37 sekund. Bez szkody dla jej trwałości / fot. Nyobolt EV
Nyobolt EV opracował baterię, którą można doładować do 80 proc. pojemności w 4 minuty i 37 sekund. Bez szkody dla jej trwałości / fot. Nyobolt EV .

Koniec z czekaniem na ładowarkach? 500 Amperów w 4 minuty

4 minuty i bateria naładowana na kolejne 200 km. Czy Nyobolt EV rozwiązuje największy problem z samochodami elektrycznymi? / fot. Nyobolt EV
4 minuty i bateria naładowana na kolejne 200 km. Czy Nyobolt EV rozwiązuje największy problem z samochodami elektrycznymi? / fot. Nyobolt EV .

Zobacz również:

    Największy problem elektryków rozwiązany? Bateria wytrzymuje ponad 4 tysiące cykli

    Nyobolt EV zmieni świat samochodów elektrycznych? Wystarczą 4 minuty i 37 sekund i zasięg wzrasta o blisko 250 km / fot Nyobolt EV
    Nyobolt EV zmieni świat samochodów elektrycznych? Wystarczą 4 minuty i 37 sekund i zasięg wzrasta o blisko 250 km / fot Nyobolt EV .
    Długi czas ładowania to największy problem aut elektrycznych
    Długi czas ładowania to największy problem aut elektrycznychAdam MajcherekINTERIA.PL
    Zwykle profil ładowania utrzymuje szczytowe poziomy tylko przez krótki czas. Ogniwa Nyobolt o niskiej impedancji zapewniają zrównoważony rozwój, wydłużając żywotność akumulatora do 600 tys. mil (do 960 tys. km) w przypadku naszego demonstratora technologii
    mówi cytowany przez brytyjskie serwisy współzałożyciel i dyrektor generalny Nyobolt, dr Sai Shivareddy.

    Koniec problemów z ładowaniem elektryków? Jeszcze nie, ale...

    Nyobolt EV opracował baterię, którą można doładować do 80 proc. pojemności w 4 minuty i 37 sekund. Bez szkody dla jej trwałości / fot. Nyobolt EV
    Nyobolt EV opracował baterię, którą można doładować do 80 proc. pojemności w 4 minuty i 37 sekund. Bez szkody dla jej trwałości / fot. Nyobolt EV .
    Fabryka samochodów w Tychach. Dyrektor Tomasz Gębka zdradza, jaka przyszłość czeka zakład i jak import aut z Chin wpłynie na przemysł motoryzacyjny w EuropieINTERIA.PL