Małe i tanie samochody wyginęły. Producenci biją na alarm

John Elkann, przewodniczący rady nadzorczej Stellantis uważa, że rynek straci małe samochody przez unijne przepisy
John Elkann, przewodniczący rady nadzorczej Stellantis uważa, że rynek straci małe samochody przez unijne przepisyAA/ABACAEast News

Sprzedaż małych aut spadła o 90 proc. w porównaniu z 2019 r.

Unijne wymogi podnoszą ceny najtańszych modeli samochodów

Zobacz również:

    Zobacz również:

    Japonia jako wzór. Kei cary pokazują, że tanie auto może działać

    Mimo wspólnej konstrukcji i pewnych podobieństw stylistycznych, Topolino zdecydowanie różni się od Citroena Ami
    Fiat Topolino wygląda jak samochód, ale w świetle przepisów jest czterokołowcemmateriały prasowe

    Propozycja Stellantis - europejski e-car zamiast SUV-a

    Fiat Grande Panda Hybrid to strzał w dziesiątkę. Topowa wersja za mniej niż 100 tys. złMaciej OlesiukINTERIA.PL
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?