Kierowca Citroena Ami chciał się poczuć jak zawodnik F1. Skończyło się jak zwykle

Kierowca Citroena Ami chciał się poczuć jak zawodnik F1
Kierowca Citroena Ami chciał się poczuć jak zawodnik F1Getty Images

Chciał się poczuć jak kierowca F1

Najwolniejszy zakręt w kalendarzu Formuły 1

Jest to najwolniejszy i najciaśniejszy zakręt w kalendarzu Formuły 1, bolidy osiągają w tym miejscu prędkość około 40 km/h. Myślę, że kierowca Citroena w chwili wejścia w zakręt był bliski osiągnięcia tej prędkości, niestety konstrukcja i brak wyczucia pojazdu nie pozwoliły mu na pokonanie tego nawrotu.
Główną przyczyną wywrotki było oczywiście niedostosowanie prędkości do zakrętu, czyli czynnik, który jest najczęstszym powodem wypadnięć z zakrętów. Czasem trzeba zwolnić żeby pojechać szybciej i najlepiej trenować to na zamkniętych obiektach pod okiem wykwalifikowanych instruktorów, a nie w ruchu ulicznym.
Moto Flesz: 80: Lifting Corolli, zapowiedź Kii EV9, nowy samochód medyczny F1