Kraków: urzędnicy "poproszą" kierowców, by wymienili 100 tysięcy aut

Decyzja w sprawie wprowadzenia Strefy Czystego Transportu w Krakowie zapaść ma 23 listopada
Decyzja w sprawie wprowadzenia Strefy Czystego Transportu w Krakowie zapaść ma 23 listopadaJan GraczyńskiAgencja SE/East News

Strefa Czystego Transportu dzieli mieszkańców Krakowa

Analiza uwag zaprezentowanych w tabeli 1 wskazuje, że blisko 2/3 osób biorących udział w konsultacjach nie neguje projektu ustanowienia SCT w Krakowie, w tym 1/3 wyraża stanowcze poparcie dla SCT. 1/3 uczestników konsultacji stanowczo sprzeciwia się projektowi wdrożenia rozwiązania - czytamy w raporcie.
  • podstawami identyfikacji pojazdów jako uprawnionych lub nieuprawnionych do wjazdu i poruszania się po SCT;
  • harmonogramem wdrożenia SCT;
  • proponowanymi wyłączeniami/wyjątkami wobec regulacji SCT;
  • proponowanym obszarem obowiązywania SCT;
  • różnicowaniem lub nieróżnicowaniem podejścia do mieszkańców/nie mieszkańców SCT

Urzędnicy "proszą" mieszkańców, by wymienili auta. Nikt nie wie, o jaką liczbę chodzi

"Prosimy mieszkańców, którzy mają takie auta, żeby w ciągu czterech lat zmienili samochód" - mówi Franek

Zobacz również:

    Absurdy krakowskiej SCT

    Planowany obszar Strefy Czystego Transportu w Krakowie (obejmie granice administracyjne miasta)
    Planowany obszar Strefy Czystego Transportu w Krakowie (obejmie granice administracyjne miasta).
    • pierwszy: obowiązujący od 1.07.2024 do 30.06.2026,
    • drugi - docelowy - obowiązujący od 1.07.2026
    Minimalne wymogi dla pojazdów w I i II etapie obowiązywania STC w Krakowie
    Minimalne wymogi dla pojazdów w I i II etapie obowiązywania STC w Krakowie.

    Zobacz również:

      Moto Flesz - odcinek 63. O przyszłości Izery i pierwszych cenach Jeepa z PolskiINTERIA.PL