Koreańska marka podbija Polskę. Zdobyli rynek ceną i 10-letnią gwarancją

Czerwiec był dla koreańskiej marki w Polsce wyjątkowo udany. W ciągu jednego miesiąca SsangYong odnotował nad Wisłą wzrost sprzedaży o 325 proc. względem analogicznego okresu roku poprzedniego, tym samym osiągając rekordowy udział w rynku. Największy udział miały w tym sukcesie cena i 10-letnia gwarancja.

SsangYong z rekordem sprzedaży w Polsce. Koreańczycy wyprzedzili Jeepa i Land Rovera.
SsangYong z rekordem sprzedaży w Polsce. Koreańczycy wyprzedzili Jeepa i Land Rovera.Sebastian KościółekINTERIA.PL

SsangYong odnosi sukces w Polsce. Padł rekord sprzedaży

Koreańska marka rozpoczęła wakacje z przytupem. Zgodnie z wynikami rejestracji opublikowanymi przez PZPM, w czerwcu na polskie drogi wyjechało 663 samochodów osobowych marki SsangYong - co względem analogicznego okresu roku poprzedniego stanowi wzrost o 325 proc. - oraz 37 pojazdów dostawczych. W ciągu jednego miesiąca nad Wisłą sprzedało się w sumie 700 aut marki z południowej Korei. To rekordowy wynik w historii marki na polskim rynku, z udziałem w segmencie samochodów osobowych na poziomie 1,3 proc.

SsangYong rośnie w siłę. Wyprzedzili uznane marki

Czerwiec był dobrym podsumowaniem pierwszego półrocza 2024 roku, w którym koreańska marka sprzedała na polskim rynku sumie 1735 samochodów osobowych. To wynik lepszy od uznanych marek tj. Jeep (1284 szt.), Land Rover (1157 szt.) czy Mitsubishi (1121 szt.).

Ssangyong Torres EVX jest dostępny w Polsce od 189 900 zł.Sebastian KościółekINTERIA.PL

Największą popularnością w Polsce cieszy się model Korando, którego od początku 2024 roku wybrało 587 klientów. Z niewiele gorszym wynikiem uplasował się na drugim miejscu model Torres z 581 rejestracjami. Trzecie miejsce zajął model Tivoli z 319 rejestracjami. Zaraz za podium znalazł się model Tivoli Grand z wynikiem 181 zarejestrowanych egzemplarzy.

SsangYong - ceny samochodów w Polsce

Ssangyong Torres jest drugim najlepiej sprzedającym się modelem marki w Polsce.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Konkurencyjna oferta oraz prężnie działająca sieć 38 autoryzowanych dealerów pozwalają konsekwentnie przybliżać markę SsangYong polskim klientom. Gwarancja do nawet 10 lat, dostępność samochodów od ręki i koreański rodowód stanowią dobrą alternatywę dla nowych na rynku marek motoryzacyjnych.
Kamil Duplaga, Dyrektor Zarządzający SsangYong Auto Polska.

SsangYong ma mocne argumenty. Ceną i gwarancja grają pierwsze skrzypce

Jak podkreśla Kamil Duplaga, dyrektor zarządzający SsangYong Auto Polska, największy udział w sukcesach marki na polskim rynku ma prężnie rozwijająca się sieć autoryzowanych punktów dealerskich (obecnie 38 punktów w Polsce), rozszerzona do 10-letnia gwarancja producenta, dobra dostępność samochodów, jak również konkurencyjne ceny. Istotnym czynnikiem jest także odświeżona gama modelowa. Niedawno do oferty dołączyło zmodernizowane Tivoli oraz Tivoli Grand, a także elektryczny Torres EVX, którego spalinowa odmiana, zgodnie z oczekiwaniami importera, cieszy się coraz większym zainteresowaniem.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas