Kia PV5 jest jak puzzle na deskorolce. Volkswagen powinien się bać

Kia PV5 to pierwszy model z rodziny PBV
Kia PV5 to pierwszy model z rodziny PBVMichał DomańskiINTERIA.PL

Kia PV5 to pierwsze auto z rodziny PBV

Kia PV5 zwraca uwagę między innymi nisko poprowadzoną linią okienmateriały prasowe

Kia PV5 będzie dostępna z różnymi rodzajami zabudowy

  • Family (osobowa z bogatym wyposażeniem)
  • Passenger (brygadówka)
  • Cargo (ciężarowa)
  • Chassis-Cab (podwozie do zabudowy)
  • WAV (przystosowana do transportu osób na wózku inwalidzkim)
Kia PV5 będzie dostępna między innymi w wersji fabrycznie dostosowanej do przewozu osób niepełnosprawnychmateriały prasowe
  • Prime (wersja luksusowa)
  • Light Camper (namiastka kampera z rozkładanym w środku łóżkiem)
  • Crew (dwa rzędy siedzeń i oddzielona przestrzeń towarowa)
  • Drop Side (wywrotka)
  • Box Van (skrzynia)
  • Freezer Box (chłodnia)
PV5 daje możliwości różnej aranżacji wnętrzamateriały prasowe
Kia PV5 w wersji do przewozu osób niepełnosprawnych pozwala zwiększyć ilość miejsca przez podniesienie siedziska kanapymateriały prasowe
Kia PV5 Crew pozwala wybrać przy przewieziemy więcej osób czy więcej towarumateriały prasowe

PV5 ma być doskonałym wyborem dla kierowców Ubera

Osobowa wersja Kii PV5 może być całkiem bogato wyposażonamateriały prasowe
Na przykład, współpraca z Uberem od wczesnych etapów rozwoju PV5 przyniosła szczególną uwagę na funkcje ważne z punktu widzenia użytkowników Ubera. W rezultacie PV5 będzie mogło być wykorzystywane w wielu sytuacjach przez klientów Ubera i powinno kwalifikować się do wielu usług świadczonych przez Ubera.
wyjaśnia Kia
System zastosowany w PV5 oparty jest na Android Automotive i pozwala na instalowanie zewnętrznych aplikacjimateriały prasowe

Jaki zasięg ma Kia PV5?

  • 43,3 kWh (tylko Cargo)
  • 51,5 kWh
  • 71,2 kWh
Kia PV5 w wersji pasażerskiejmateriały prasowe

Kiedy Kia PV5 trafi do sprzedaży?

Ciężarowa Kia PV5 Cargo ma przestrzeń ładunkową o pojemności 5,1 m3materiały prasowe

Zobacz również:

Kia pokazała nowe elektryki. Sedan z zasięgiem 600 km i dostawczakMaciej OlesiukINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?