C5 CrossTourer - wyższy, ale bez 4x4

Podczas zbliżającego się salonu samochodowego w Genewie (4-16 marca br.) Citroen zaprezentuje uterenowioną odmianę C5 kombi, zwaną CrossTourer.

Citroen C5 CrossTourer
Citroen C5 CrossTourer Citroen

Starzejący się Citroen C5 (obecna, druga generacja zadebiutowała pod koniec 2007 roku) to samochód wielce niedoceniany - z oszczędnymi silnikami, wyrazistym charakterem oraz poziomem komfortu niedoścignionym dla większości konkurentów. Receptą na zwiększenie sprzedaży modelu ma być wariant CrossTourer z plastikowymi nakładkami progów i nadkoli, 18-calowymi obręczami oraz podniesionym o 1,5 cm zawieszeniem.

C5 CrossTourer będzie oferowany wyłącznie z napędem na przednią oś, ale jego terenowe walory rosną wraz z opcjonalnym zawieszeniem hydroaktywnym Hydractiv III+. Podczas jazdy z prędkością do 10 km/h prześwit można zwiększyć aż o 6 cm, do 40 km/h - o 4 cm, a do 70 km/h - o wspomniane 1,5 cm. Później zawieszenie powraca do ustawienia "drogowego", dzięki czemu zmniejsza się opór aerodynamiczny i zużycie paliwa.

Citroen C5 CrossTourer dostępny będzie z turbodieslami o mocy od 115 do 200 KM. (układ Hydractiv III+ można zamówić ze wszystkimi jednostkami za wyjątkiem najsłabszej). Model będzie konkurować m.in. z Volkswagenem Passatem Alltrack, Skodą Superb Outdoor oraz Subaru Outbackiem.

Citroen C5 CrossTourer

Citroen C5 CrossTourer (więcej informacji)

Citroen C5 CrossTourer Citroen
Citroen C5 CrossTourer Citroen
Citroen C5 CrossTourer Citroen
Citroen C5 CrossTourer Citroen
Citroen C5 CrossTourer Citroen
Citroen C5 CrossTourer Citroen
Citroen C5 CrossTourer Citroen
Citroen C5 CrossTourer Citroen
Citroen C5 CrossTourer Citroen

msob

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas