75 lat historii FSO. Zaczęła się od Warszawy, a skończyła na Chevrolecie

Warszawa M20. Pierwszy samochód produkowany w FSO
Warszawa M20. Pierwszy samochód produkowany w FSOINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Miał być Fiat 1100, była Pobieda
  2. FSO Warszawa to nie był nowoczesny samochód
  3. Umowa z Fiatem początkiem nowej historii FSO
  4. Miało być nowocześnie, wyszło jak zwykle
  5. Zmienił się ustrój i zaczęły się kłopoty FSO

Miał być Fiat 1100, była Pobieda

Zobacz również:

    FSO Warszawa to nie był nowoczesny samochód

    Warszawa 210 miała być następcą M20. Skończyło się na prototypieINTERIA.PL

    Umowa z Fiatem początkiem nowej historii FSO

    Zobacz również:

      Zobacz również:

        Miało być nowocześnie, wyszło jak zwykle

        Zobacz również:

          Zmienił się ustrój i zaczęły się kłopoty FSO

          Zobacz również:

            "Graffiti". Myrcha o zaostrzeniu kar dla kierowców-recydywistówPolsat NewsPolsat News