Jeździłem najszybszym autem świata i pływałem SUV-em. BYD pokazało potęgę Chin

Yangwang U9 to najszybszy samochód świata
Yangwang U9 to najszybszy samochód świataINTERIA.PL

Spis treści:

  1. BYD otworzyło nowy ośrodek testowania samochodów w Zhengzhou
  2. Yangwang U8 to 3,5-tonowy SUV, który potrafi pływać
  3. Yangwang U9 to najszybszy samochód na świecie
  4. Ośrodek BYD w Zhengzhou pokazuje ambicje marki

BYD otworzyło nowy ośrodek testowania samochodów w Zhengzhou

Duży otwarty plac asfaltowy z rozmieszczonymi pachołkami tworzącymi owalny tor testowy, w tle nowoczesne budynki przemysłowe i infrastruktura techniczna. Przed polem widoczny płot zabezpieczający miejsce.
Ośrodek testowy BYD w Zhengzhou Michał DomańskiINTERIA.PL
Nowoczesna skocznia narciarska o stalowej konstrukcji w otoczeniu zieleni, w tle wysokie budynki mieszkalne oraz dźwig budowlany. Przestrzeń podzielona na kilka poziomych warstw, a urbanistyczny krajobraz podkreślony przez obecność roślinności i dróg.
Ta nietypowa konstrukcja kryje największą na świecie sztuczną wydmę do testów samochodów Michał DomańskiINTERIA.PL

Yangwang U8 to 3,5-tonowy SUV, który potrafi pływać

Samochód terenowy z napisem 288 na tylnej szybie stoi u podnóża stromego, piaszczystego podjazdu. W tle widoczne ślady opon, a po bokach elementy ogrodzenia toru.
Yangwang U8 dzięki ogromnej mocy i czterem elektrycznym silnikom z łatwością radzi sobie na stromej wydmieMichał DomańskiINTERIA.PL
Stroma, kryta rampa wykonana z ubitej ziemi, otoczona solidną konstrukcją stalową z siatką oświetleń, barierami zabezpieczającymi oraz rzędami opon amortyzujących po bokach. Tabliczka oznaczająca wysokość 5 metrów.
Zdjęcie tego nie oddaje, ale zbocze ma nachylenie 28 stopni i na żywo jest naprawdę stromeMichał DomańskiINTERIA.PL
Luksusowy czarny SUV przeprawiający się przez płytki zbiornik wodny, otoczony nowoczesnym ogrodzeniem i niskimi krzewami, w tle widoczne drzewa i elementy infrastruktury.
Yangwang U8 posiada także funkcję pływania Michał DomańskiINTERIA.PL
Samochód terenowy częściowo zanurzony w wodzie, płynący przez specjalny basen testowy otoczony niskim murem. Wokół widoczna jest infrastruktura przemysłowa oraz elementy ogrodzenia.
Podczas pływania przód Yangwanga U8 wyraźnie nurkuje, ale nie jest to nic groźnego Michał DomańskiINTERIA.PL
Luksusowe wnętrze samochodu z brązową tapicerką, widok na nowoczesny panel sterowania oraz zestaw wskaźników. Przez przednią szybę widać wodę sięgającą niemal do poziomu okien pojazdu, co sugeruje sytuację zalania lub jazdę przez wodę.
Z perspektywy kierowcy cały przód U8 znajduje się pod wodąMichał DomańskiINTERIA.PL
Yangwang U8
Na centralnym ekranie aktywuje się tryb pływania i można śledzić status pojazdu oraz widok z kamerMichał DomańskiINTERIA.PL
Samochód terenowy poruszający się po powierzchni wody, częściowo zanurzony, otoczony niebieskim basenem lub kanałem, w tle ogrodzenie i zabudowania przemysłowe.
Podczas pływania szklany dach automatycznie się otwiera, aby droga do ewentualnej ucieczki zawsze była gotowaINTERIA.PL
Luksusowy, nowoczesny SUV o dużym prześwicie unoszący się nad kratką ściekową, woda wypływa spod pojazdu, a w tle widoczny jest tor wyścigowy otoczony ogrodzeniem.
Po wyjechaniu z basenu z U8 wylewa się sporo wody, ale nie dostaje się ona do newralgicznych elementów pojazdu ani do wnętrzaMichał DomańskiINTERIA.PL
Wnętrze samochodu z widokiem przez okno na wodę zalewającą drogę, w lusterku bocznym odbijają się fale oraz fragmenty pojazdu.
Yangwang U8 Michał DomańskiINTERIA.PL
Yangwang U8
Yangwang U8 potrafi całkiem szybko zawracać w wodzie Michał DomańskiINTERIA.PL
Ekskluzywne wnętrze samochodu wykończone brązową skórą, nowoczesna konsola środkowa z dużym ekranem dotykowym, sportowa wielofunkcyjna kierownica i eleganckie panele ozdobne.
Yangwang U8 wyróżnia się luksusowo wykończonym wnętrzem Michał DomańskiINTERIA.PL
Luksusowy SUV w jasnym kolorze prezentowany w nowoczesnym salonie samochodowym, wyróżniający się futurystycznym designem, unikalnymi tylnymi światłami oraz dużymi, ozdobnymi felgami. W tle widać inne pojazdy oraz osoby przyglądające się ekspozycji.
Yangwang U8L, czyli przedłużona wersja z powodzeniem mogąca zastąpić reprezentacyjną limuzynę Michał DomańskiINTERIA.PL

Yangwang U9 to najszybszy samochód na świecie

Yangwang U9
Yangwang U9 robi na żywo bardzo duże wrażenieMichał DomańskiINTERIA.PL
Nowoczesny srebrny samochód sportowy ustawiony na torze wyścigowym, otoczony ogrodzeniem, na tle grafiki przedstawiającej inne auta wyścigowe.
Trudno w to uwierzyć, ale U9 ma niemal 5 m długościMichał DomańskiINTERIA.PL
Czerwony sportowy samochód z widocznym ogromnym tylnym spojlerem z włókna węglowego, szczegółowo ukazany fragment tylnej części, błyszczące nadwozie oraz tablica rejestracyjna z napisem U9, w tle baner z grafiką innego auta.
Wielkie karbonowe skrzydło to opcja, zapewniająca dodatkowe 280 kg dociskuMichał DomańskiINTERIA.PL
Czerwony supersamochód z unoszonymi do góry drzwiami, sportowym wnętrzem i kaskiem wyścigowym położonym na dachu zaparkowany w pobliżu toru wyścigowego.
Jak na hipersamochód przystało, drzwi w U9 unoszą się do góryMichał DomańskiINTERIA.PL
Luksusowe wnętrze sportowego samochodu z wyrazistą kierownicą ozdobioną logotypem czarnego konia, bogatą deską rozdzielczą z cyfrowym wyświetlaczem oraz wygodnymi fotelami z czerwonymi przeszyciami.
Wnętrze Yangwanga U9 zaprojektowano bardzo minimalistycznieMichał DomańskiINTERIA.PL
Nowoczesne wnętrze sportowego samochodu z czarnymi fotelami obszytymi czerwonymi nićmi, widoczną kierownicą, wyświetlaczem na desce rozdzielczej i detalami technologii.
Fotele są niezłe, ale równie dobrze mogłyby trafić do zwykłego samochodu Michał DomańskiINTERIA.PL
Mężczyzna w kasku ochronnym i okularach przeciwsłonecznych siedzi za kierownicą luksusowego samochodu sportowego, trzyma ręce na kierownicy, we wnętrzu pojazdu widoczne zaawansowane wyposażenie oraz tapicerka.
Yangwang U9 nie ma ciasnego wnętrza, ale mając ponad 180 cm wzrostu nie usiądziecie tu wygodnie w kaskuINTERIA.PL
Yangwang U9
Kierowca Yangwanga U9 ma przed sobą ekran wskaźników o przekątnej 10,25 cala, zaś centralny, wyjątkowo wysoki i wąski wyświetlacz ma 12,3 cala Michał DomańskiINTERIA.PL
Czerwony supersamochód sportowy zaparkowany na torze wyścigowym, widok na dynamiczną sylwetkę, aerodynamiczny tylny spoiler i agresywny dyfuzor, w tle ogrodzenie toru i przejście dla publiczności.
Duży dyfuzor i ogromny spojler U9 wysyłają jasny sygnał, że mamy do czynienia z wyjątkowo mocnym samochodemMichał DomańskiINTERIA.PL
Czerwony sportowy samochód z nowoczesnym designem zaparkowany na ulicy, na drugim planie widoczny niebieski pojazd oraz fragmenty nowoczesnego budynku.
Połacie diodowych pasków nie pozwalają pomylić U9 z innym samochodemMichał DomańskiINTERIA.PL
Czerwony sportowy samochód elektryczny z dużym tylnym skrzydłem stoi na torze wyścigowym, widok z tyłu podkreśla aerodynamiczne elementy i masywny dyfuzor, w tle fragment ogrodzenia oraz infrastruktury toru.
Yangwang U9 nie ma tylnego okna - zamiast niego zastosowano karbonową pokrywę Michał DomańskiINTERIA.PL

Ośrodek BYD w Zhengzhou pokazuje ambicje marki

Rząd nowoczesnych samochodów ustawionych przed szklanym budynkiem, od aut terenowych po sportowe, z czerwonym, wyścigowym modelem na końcu szeregu.
Ośrodek testowy BYD w ZhengzhouMichał DomańskiINTERIA.PL

Zobacz również:

    Forthing U-Tour - chiński luksus za 149 900 złINTERIA.PL
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?