20 zł za wjazd do Krakowa? Co dalej ze Strefą Czystego Transportu

ZTP przedłuża konsultacje społeczne dotyczące Strefy Czystego Transportu w Krakowie.
ZTP przedłuża konsultacje społeczne dotyczące Strefy Czystego Transportu w Krakowie.Bartosz KrupaEast News

Gorąca debata o SCT w Krakowie. Władze miasta nie pomyślały o kosztach?

Temat kontynuowało dwóch innych uczestników, sugerując odpowiednio analizę SWOT oraz PESTEL
relacjonuje w rozmowie z Interią Radosław Zając, przedstawiciel zrzeszającego krakowskich kierowców profilu FB Zrównoważona Mobilność
Ekspert minął się z prawdą mówiąc o propagacji zanieczyszczeń NOx na pozostałe obszary miasta - wbrew raportowi GIOŚ
dodaje Zając

Krakowska SCT wbrew mieszkańcom? Na sali prawie sami przeciwnicy

Skoro przekroczenie progu zanieczyszczenia NOx dotyczy 0,2 km kw., dlaczego wdrażać SCT na terenie całego Krakowa? Zwłaszcza, że przekroczenia na jednej ze stacji - al. Krasińskiego - sukcesywnie maleją i w 2023 roku przekraczały normę jedynie o 10 proc.
argumentuje Radosław Zając

Kiedy strefa czystego transportu w Krakowie?

  • 2,5 zł za 1 godzinę,
  • 20 zł za "jeden dzień kalendarzowy",
  • 500 zł za "miesiąc kalendarzowy".
Rada gminy, w uchwale ustanawiającej strefę czystego transportu, może dopuścić wjazd do strefy, w godzinach 9-17 w okresie nie dłuższym niż 3 lata od dnia ustanowienia strefy, pojazdów innych niż określone w ust. 1 i 2 oraz korzystających z wyłączeń na podstawie ust. 4, pod warunkiem uiszczenia opłaty
czytamy w nowej ustawie o elektromobilności.

Jakie samochody nie wjadą do SCT w Krakowie?

"Graffiti". Myrcha o zaostrzeniu kar dla kierowców-recydywistówPolsat NewsPolsat News
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?