10 fabryk w UE do zamknięcia. Zakaz rejestracji spalinowek w praktyce

Według prezesa de Meo, utrzymanie kar za emisję CO2 w 2025 roku może skutkować zamknięciem nawet 10 fabryk samochodów w Europie
Według prezesa de Meo, utrzymanie kar za emisję CO2 w 2025 roku może skutkować zamknięciem nawet 10 fabryk samochodów w Europie123RF/PICSEL

Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych w Europie do kosza?

Na szczeblu europejskim nikt nie koordynował niczego, aby zapewnić nam dostęp do surowców
stwierdził de Meo

Chińczycy zmiażdżą europejską motoryzację? Szef ACEA o nieudolności władz

Na przestrzeni 15 lat utracono 20 punktów konkurencyjności w porównaniu ze Stanami Zjednoczonymi i 25 punktami do Chin. Pytanie, czy to tylko wina przedsiębiorców?
zauważa Luca de Meo
Inwestorzy już do nas nie przychodzą. Dlaczego? Bo uważają, że regulacje nie są dobre dla biznesu
tłumaczy de Meo w rozmowie z dziennikarzami l’Echo.

10 gigafabryk w Europie do zamknięcia. Oto prawdziwy efekt zakazu sprzedaży samochodów spalinowych

To o co prosimy to elastyczność w najbliższych 3-5 latach
kwituje de Meo

Zakaz sprzedaży samochodów elektrycznych w UE do kosza? Startują negocjacje z KE

Ważne jest, by strategia UE była otwarta na wszystkie technologie, nie tworząc sztucznych barier i kolejnych, często wykluczających się, obowiązków dla biznesu. Tylko w ten sposób przemysł motoryzacyjny może osiągnąć cele klimatyczne, nie zatrzymując innowacyjnego rozwoju
mówi Tomasz Bęben, Prezes Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych (SDCM)
Przechodzenie w miejscu niedozwolonym przyczyną wypadku. Film ku przestrodze!PolicjaPolicja