Tak jeździ nowe Porsche Panamera. Tego auta prawa fizyki nie obowiązują

Tak jeździ nowe Porsche Panamera. Sprawdziłem je na krętych drogach Andaluzji i na torze Monteblanco
Tak jeździ nowe Porsche Panamera. Sprawdziłem je na krętych drogach Andaluzji i na torze MonteblancoJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Zobacz również:

    Pierwsze jazdy nowym Porsche Panamera

    Porsche Panamera Turbo E-Hybrid trzeciej generacji (G3). W tle druga odsłona w wersji Turbo S E-Hybrid przed liftingiem (2017).
    Porsche Panamera Turbo E-Hybrid trzeciej generacji (G3). W tle druga odsłona w wersji Turbo S E-Hybrid przed liftingiem (2017).Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Nowe Porsche Panamera. Czym wyróżnia się trzecia generacja?

    Nowe Porsche Panamera (G3) - wersje i osiągi

     
    Panamera
    Panamera 4
    Panamera 4 E-Hybrid
    Panamera 4 E-Hybrid Executive
    Panamera 4S E-Hybrid
    Panamera Turbo E-Hybrid
    Silnik
    V6 t. benz.
    V6 t. benz.
    V6 t. benz. + el.
    V6 t. benz. + el.
    V6 t. benz. + el.
    V8 t. benz. + el.
    Pojemność
    2,9 l
    2,9 l
    2,9 l
    2,9 l
    2,9 l
    4,0 l
    Moc
    353 KM
    353 KM
    470 KM
    470 KM
    544 KM
    680 KM
    Maks. mom.
    500 Nm
    500 Nm
    650 Nm
    650 Nm
    750 Nm
    930 Nm
    Napęd
    na tył
    4x4
    na tył
    4x4
    4x4
    4x4
    0-100 km/h
    5,2 s
    4,8 s
    4,1 s
    4,2 s
    3,7
    3,2 s
    Prędk. maks.
    272 km/h
    270 km/h
    280 km/h
    280 km/h
    280 km/h
    315 km/h
    Nowe Porsche Panamera (G3) rozpoznamy po nowym zderzaku, reflektorach i chociażby złotym lakierze "Madeira Gold"
    Nowe Porsche Panamera (G3) rozpoznamy po nowym zderzaku, reflektorach i chociażby złotym lakierze "Madeira Gold"Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Z kabiny zniknęła fizyczna stacyjka, analogowy obrotomierz i solidna dźwignia zmiany biegów.
    Z kabiny zniknęła fizyczna stacyjka, analogowy obrotomierz i solidna dźwignia zmiany biegów.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Teraz cała kabina jest cyfrowa - konfigurowalne zegary, duży ekran multimediów i trzeci wyświetlacz dla pasażera.
    Teraz cała kabina jest cyfrowa - konfigurowalne zegary, duży ekran multimediów i trzeci wyświetlacz dla pasażera.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Porsche Active Ride. To zawieszenie jest warte każdych pieniędzy

    Porsche Panamera już w standardzie otrzymuje zawieszenie pneumatyczne z systemem PASM - Porsche Active Suspension Management
    Porsche Panamera już w standardzie otrzymuje zawieszenie pneumatyczne z systemem PASM - Porsche Active Suspension ManagementJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    W wersjach hybrydowych opcjonalnie dostępne jest zawieszenie Porsche Active Ride.
    W wersjach hybrydowych opcjonalnie dostępne jest zawieszenie Porsche Active Ride.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Porsche Panamera Turbo E-Hybrid w nowym lakierze "Madeira Gold".
    Porsche Panamera Turbo E-Hybrid w nowym lakierze "Madeira Gold".Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Zaczęliśmy na spokojnie - Porsche Panamera

    Pierwsze kilometry pokonałem za kierownica bazowego wariantu z benzynowym V6 o pojemności 2,9-litra.
    Pierwsze kilometry pokonałem za kierownica bazowego wariantu z benzynowym V6 o pojemności 2,9-litra.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Droga prowadząca nas na tor była ciasna i kręta. Nowa Panamera miała wiele okazji, by się wykazać.
    Droga prowadząca nas na tor była ciasna i kręta. Nowa Panamera miała wiele okazji, by się wykazać.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Na torze czekał mocarz - Porsche Panamera Turbo E-Hybrid

    Na torze Monteblanco czekały na nas topowe odmiany Turbo E-Hybrid. Instruktorzy wsiedli za stery 911 Turbo S.
    Na torze Monteblanco czekały na nas topowe odmiany Turbo E-Hybrid. Instruktorzy wsiedli za stery 911 Turbo S.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Możliwości nowego Porsche Panamera Turbo E-Hybrid poznaliśmy na torze Monteblanco.
    Możliwości nowego Porsche Panamera Turbo E-Hybrid poznaliśmy na torze Monteblanco.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    To było intensywne popołudnie na torze Montebalnco, ale nikt nie narzekał.
    To było intensywne popołudnie na torze Montebalnco, ale nikt nie narzekał.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Mieliśmy okazję testować auta na świeżo odświeżonej nawierzchni toru.
    Mieliśmy okazję testować auta na świeżo odświeżonej nawierzchni toru.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
    Słońce, chłodny wiatr i ryk V8. Nie znam lepszego przepisu na marcowe popołudnie.
    Słońce, chłodny wiatr i ryk V8. Nie znam lepszego przepisu na marcowe popołudnie.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Nowe Porsche Panamera. Polubiłem ją na drodze i pokochałem na torze

    Ciasne i kręte drogi. Limuzyny nie zostały do nich stworzone, ale Panamera się w nich odnajduje.
    Ciasne i kręte drogi. Limuzyny nie zostały do nich stworzone, ale Panamera się w nich odnajduje.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

    Nowe Porsche Panamera (G3) - dane techniczne

    Wymiary
    Porsche Panamera (G3)
    Porsche Panamera 4 E-Hybrid Executive (G3)
    Porsche Panamera Turbo E-Hybrid(G3)
    Długość
    5052 mm
    5202 mm
    5054 mm
    Szerokość
    1937 mm
    1937 mm
    1937 mm
    Wysokość
    1423 mm
    1425 mm
    1421 mm
    Rozstaw osi
    2950 mm
    3100 mm
    2950 mm
    Promień zawracania
    11,9 m
    12,4 m
    11,9 m
    Masa własna
    1960 kg
    2400 kg
    2435 kg
    Dop. masa własna
    2505 kg
    2805 kg
    2830 kg
    Poj. bagażnika
    od 494 do 1328 l
    od 430 do 1385 l
    od 421 do 1255 l
    Poj. baku paliwa
    75 litrów
    75 litrów
    80 litrów
    Pierwsza jazda nowym Porsche Panamera. Testy przebiegły pomyślnie - czekamy na kolejną okazję w Polsce.
    Pierwsza jazda nowym Porsche Panamera. Testy przebiegły pomyślnie - czekamy na kolejną okazję w Polsce.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL