Jeździłem Volkswagenem ID. Cross. Takie będą tanie niemieckie elektryki

Nowoczesny samochód elektryczny w jasnoszarym kolorze ustawiony na tle wody i panoramy miasta, obok samochodu stoi mężczyzna w casualowym ubraniu.
Produkcyjna wersja Volkswagena ID. Cross pojawi się na rynku w 2026 rokuIvo HercikINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Volkswagen ID. Cross Concept prezentuje zupełnie nowy język stylistyczny
  2. Wnętrze ID. Cross Concept jest całkiem przestronne
  3. Volkswagen ID. Cross Concept powraca do fizycznych przycisków
  4. Zasięg Volkswagena ID. Cross powinien wystarczyć nie tylko do jazdy po mieście
  5. Kiedy premiera Volkswagena ID. Cross?
Tylna część samochodu Volkswagen z widocznym logo marki oraz oznaczeniem modelu ID. Cross, z nowoczesnym wzornictwem i światłami LED, na tle rozmytego krajobrazu.
Volkswagen ID. Cross Concept, podobnie jak obecne już na rynku modele, ma z tyłu listwę świetlną z podświetlanym logo Michał DomańskiINTERIA.PL

Volkswagen ID. Cross Concept prezentuje zupełnie nowy język stylistyczny

Nowoczesny, zielony samochód terenowy SUV zaparkowany na asfaltowej nawierzchni z widokiem na wodę i zabudowania miejskie w tle. Auto wyróżnia się stylowymi felgami, opływową sylwetką i nowoczesnymi detalami.
Volkswagen ID. Cross Concept ma lakierowane na czarno słupki, ale nie dach - ma to sprawiać wrażenie, że "lewituje" on nad pojazdemMichał DomańskiINTERIA.PL
Volkswagen ID. Cross Concept
Volkswagen ID. Cross Concept mierzy 416 cm długości Michał DomańskiINTERIA.PL

Wnętrze ID. Cross Concept jest całkiem przestronne

Tylny rząd siedzeń samochodu osobowego z jasnoszarymi tapicerkami, widok na siedzenia i drzwi, w tle przez okno widoczny fragment krajobrazu z wodą i zabudowaniami.
Volkswagen ID. Cross Concept ma całkiem sporo miejsca z tyłu, jak na tak nieduży samochódMichał DomańskiINTERIA.PL
Pojemny bagażnik samochodowy wyłożony szarym materiałem, zamknięcie z tworzywa sztucznego pośrodku podłogi, krawędź zabezpieczona plastikowym elementem, otwarte drzwi bagażnika.
Volkswagen ID. Cross Concept ma bagażnik o pojemności 450 l Michał DomańskiINTERIA.PL
Wnętrze bagażnika samochodu z dodatkową, głęboką wnęką na przedmioty, wykończone szarym materiałem tapicerowanym.
Pod podłogą bagażnika ID. Crossa znajdziemy duży schowekMichał DomańskiINTERIA.PL

Volkswagen ID. Cross Concept powraca do fizycznych przycisków

Kokpit nowoczesnego samochodu marki Volkswagen z jasnym, minimalistycznym wykończeniem. Centralnie widoczna kierownica z futurystycznym projektem, dwa duże ekrany cyfrowe, w tym jeden prezentujący mapę nawigacji i cyfrowe sterowanie pojazdu. Panel ster...
Deska rozdzielcza Volkswagena ID. Cross Concept pokryta została tkaninąMichał DomańskiINTERIA.PL
Wnętrze samochodu z nowoczesnym, szerokim ekranem dotykowym na środku deski rozdzielczej. Na ekranie widoczna jest grafika samochodu, poziom naładowania baterii, zasięg oraz temperatura zewnętrzna. W tle przez szybę można dostrzec rozmyte budynki i poc...
11-calowy ekran wskaźników jest dwa razy większy od wcześniej stosowanych wyświetlaczy w elektrykach Volkswagena Michał DomańskiINTERIA.PL
Volkswagen ID. Cross Concept
Centralne miejsce na desce rozdzielczej ID. Cross zajmuje 13-calowy ekranMichał DomańskiINTERIA.PL
Panel klimatyzacji samochodowej z przyciskami sterującymi nawiewem, klimatyzacją, trybem automatycznym, podgrzewaniem oraz światłami awaryjnymi; powyżej widoczny fragment ekranu dotykowego z cyfrowym interfejsem systemu multimedialnego.
Zamiast dotykowych suwaków do regulacji temperatury, kilka fizycznych przycisków - to zdecydowanie krok w dobrą stronęMichał DomańskiINTERIA.PL
Panel sterowania szybami i lusterkami bocznymi zamontowany w drzwiach samochodu, z widocznymi przyciskami i pokrętłem na tle tapicerki wewnętrznej.
Fizyczne przełączniki do sterowania centralnym zamkiem, lusterkami oraz wszystkimi szybami - w dzisiejszych czasach taki widok nie jest już niestety oczywistyMichał DomańskiINTERIA.PL
Doniczka z zieloną rośliną kwitnącą na różowo umieszczona we wnęce samochodowego wnętrza z metaliczną ozdobą obok.
Volkswagen ID. Cross Concept ma miejsce na niedużą roślinkę, ale raczej nie zobaczymy go w wersji produkcyjnej Michał DomańskiINTERIA.PL
Wnętrze nowoczesnego samochodu z jasnoszarymi fotelami obitymi materiałem oraz minimalistyczną deską rozdzielczą, przez okna widoczny krajobraz z wodą i zabudowaniami w oddali.
Fotele w ID. Cross Concept nie wyglądają na bardzo wygodne i faktycznie nie zachwycają. Wersja produkcyjna będzie miała zupełnie inne fotele Michał DomańskiINTERIA.PL

Zasięg Volkswagena ID. Cross powinien wystarczyć nie tylko do jazdy po mieście

Nowoczesny SUV marki Volkswagen zaparkowany na tle wody i panoramy miasta, pod pochmurnym niebem. Samochód wyróżnia się dużymi felgami, aerodynamiczną sylwetką oraz stylowymi reflektorami LED.
Volkswagen ID. Cross Concept to zapowiedź tego, jak będą wyglądały kolejne nowości markiMichał DomańskiINTERIA.PL
Mężczyzna prowadzi nowoczesny samochód z panoramicznym dachem i zaawansowanym systemem multimedialnym widocznym na dużym ekranie dotykowym przy desce rozdzielczej. Jasne wnętrze pojazdu oraz widok na marinę przez okno podkreślają komfortową atmosferę.
Volkswagen ID. Cross ConceptIvo HercikINTERIA.PL

Kiedy premiera Volkswagena ID. Cross?

Zobacz również:

    Samochód elektryczny Volkswagen ID. Cross ustawiony na asfaltowej nawierzchni z widokiem na wodę i kamienisty brzeg w tle, pod pochmurnym niebem.
    Volkswagen ID. Cross Concept Michał DomańskiINTERIA.PL
    Volkswagen ID. Cross Concept
    Volkswagen ID. Cross ConceptMichał DomańskiINTERIA.PL
    Volkswagen ID. Cross Concept
    Volkswagen ID. Cross Concept Michał DomańskiINTERIA.PL
    Duże aluminiowe felgi o nowoczesnym wzorze na tle asfaltowej nawierzchni, widoczny fragment nadkola oraz błotnika samochodu Volkswagen w odcieniach szarości.
    Volkswagen ID. Cross Concept Michał DomańskiINTERIA.PL
    Fragment drzwi samochodu z tekstylną tapicerką w jasnoszarym kolorze, oznaczeniem 'ID.CROSS' oraz widocznym panelem sterowania szybą.
    Volkswagen ID. Cross Concept Michał DomańskiINTERIA.PL
    Volkswagen ID. Cross Concept
    Volkswagen ID. Cross Concept Michał DomańskiINTERIA.PL
    Stary Passat czy nowe chińczyki? Zaskakujące wyniki testuINTERIA.PL