Jeździłem nowym Audi Q6 e-tron. Za trzecim razem zrobili to najlepiej

Jeździłem nowym Audi SQ6 e-tron. Największego wrażenia nie zrobiły na mnie osiągi.
Jeździłem nowym Audi SQ6 e-tron. Największego wrażenia nie zrobiły na mnie osiągi.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Nowe Audi Q6 e-tron to początek nowej ery

Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Nowe Audi Q6 e-tron to kawał SUV-a. Gadżeciarze je pokochają

Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Nowe Audi Q6 e-tron. W kabinie dzieje się naprawdę dużo

Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Nowe Audi Q6 e-tron. Nowa platforma jest tu najważniejsza

Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Nowe Audi Q6 e-tron. Wersje i ceny w Polsce

Audi Q6 e-tron: wersje i osiągi

Wersja
Q6 e-tron performance
Q6 e-tron quattro
SQ6 e-tron
Pojemność baterii w kWh brutto/netto
100 / 94,9
100 / 94,9
100 / 94,9
Maksymalna moc 
306 KM
387 KM 
489 KM 
Prędkość maksymalna 
210 km/h
210 km/h
230 km/h
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
6,7 s
5,9 s
4,4 s
Zasięg (WLTP)  
do 641 km
do 624 km
do 596 km 
Masa własna bez kierowcy  
-
2350 kg
2350 kg
Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Jeździłem Audi SQ6 e-tron. Nie urzekło mnie osiągami, a komfortem

Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Audi Q6 e-tron to dobre auto, ale ma pewien problem

Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Audi SQ6 e-tron
Audi SQ6 e-tronJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Fabryka samochodów w Tychach. Dyrektor Tomasz Gębka zdradza, jaka przyszłość czeka zakład i jak import aut z Chin wpłynie na przemysł motoryzacyjny w EuropieINTERIA.PL