Hyundai Inster to elektryk za mniej niż 100 tys. zł, zaskakujący wyposażeniem

Hyundai Inster to najmniejszy model w gamie Hyundaia
Hyundai Inster to najmniejszy model w gamie HyundaiaMichał DomańskiINTERIA.PL

Hyundai Inster wyróżnia się bardzo wyrazistą stylistyką

Jedno jest pewne - Instera nie pomylicie z żadnym innym autem na ulicyMichał DomańskiINTERIA.PL
17-calowe felgi wyglądają efektownie, ale komfort jazdy przez nie wyraźnie cierpiMichał DomańskiINTERIA.PL

Wnętrze Instera okazuje się zaskakująco przestronne

Inster ma z tyłu tylko dwa miejsca, ale można je niezależnie przesuwaćMichał DomańskiINTERIA.PL
Bagażnik Instera zakrywa dzielona roletaMichał DomańskiINTERIA.PL
Jasna tapicerka oraz plastiki prezentują się naprawdę dobrzeMichał DomańskiINTERIA.PL

Hyundai Inster ma bardzo bogate wyposażenie

Inster ma zaskakująco bogate wyposażenie, ale konsola centralna za bardzo ogranicza miejsce na kolanaMichał DomańskiINTERIA.PL
Kamera cofania jest seryjna, ale na życzenie Inster oferuje także widok 360 st.
Kamera cofania jest seryjna, ale na życzenie Inster oferuje także widok 360 st.Michał DomańskiINTERIA.PL

Zasięg i osiągi Instera są w zupełności wystarczające

Hyundai Inster - dane techniczne

 
42 kWh
49 kWh
Moc
97 KM
115 KM
Maks. mom. obr.
147 Nm
147 Nm
Bateria
42 kWh
49 kWh
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,7 s
10,6 s
Prędkość maksymalna
140 km/h
150 km/h
Średnie zużycie energii
14,3 kWh/100 km
14,9 kWh/100 km
Zasięg
327 km
370 km
Czas ładowania do 80 proc.
30 min
30 min
Hyundai Inster
Cyfrowe zegary są takie same jak w innych modelach HyundaiaMichał DomańskiINTERIA.PL
Pikselowe światła to kierunkowskazy, a główne reflektory otoczone są LED-ami do jazdy dziennejMichał DomańskiINTERIA.PL

Hyundai Inster - polskie ceny i konkurenci

Wąskość nadwozia Instera podkreśla umiejscowienie tylnych światełMichał DomańskiINTERIA.PL

Hyundai Inster - cennik

 
42 kWh
49 kWh
Pure
99 900 zł
108 900 zł
Modern
108 900 zł
116 900 zł
Smart
-
131 900 zł
Cross
-
126 900 zł
Cross Smart
-
143 900 zł
 Hyundai Inster
Hyundai InsterMichał DomańskiINTERIA.PL
Hyundai Inster
Hyundai InsterMichał DomańskiINTERIA.PL
Hyundai Inster
Hyundai InsterMichał DomańskiINTERIA.PL
Hyundai Inster
Hyundai InsterMichał DomańskiINTERIA.PL
Inster pozwala na złożenie obu rzędów siedzeń, pozwalając na zmienienie go w mikrokampera
Inster pozwala na złożenie obu rzędów siedzeń, pozwalając na zmienienie go w mikrokamperaMichał DomańskiINTERIA.PL
Hyundai Inster
Hyundai InsterMichał DomańskiINTERIA.PL
Hyundai Inster
Hyundai InsterMichał DomańskiINTERIA.PL
Hyundai Inster
Hyundai InsterMichał DomańskiINTERIA.PL
Hyundai Inster
Hyundai InsterMichał DomańskiINTERIA.PL
Hyundai Inster
Hyundai InsterMichał DomańskiINTERIA.PL
Tak jeździ nowa Dacia Bigster. W Polsce to murowany hitINTERIA.PL