Honda Prelude ma 184 KM i napęd na przód, a i tak zrobiła na mnie wrażenie

Honda Prelude powraca na rynek po 25 latach nieobecności
Honda Prelude powraca na rynek po 25 latach nieobecności Michał DomańskiINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Wymiary nowej Hondy Prelude są dość kompaktowe
  2. Wnętrze Prelude jest przestronne, ale tylko z przodu
  3. Jaki silnik ma nowa Honda Prelude?
  4. Honda Prelude prowadzi się zaskakująco dobrze
  5. Nowa Honda Prelude to naprawdę pozytywne zaskoczenie
  6. Ile kosztuje nowa Honda Prelude?

Wymiary nowej Hondy Prelude są dość kompaktowe

Honda Prelude
Nowa Honda Prelude ma bardzo dynamiczną linię nadwozia. W wypłaszczonej tylnej części nadwozia widać nawiązania do poprzedników Michał DomańskiINTERIA.PL
Honda Prelude
Honda Prelude nie ma tylnego spojlera - o docisk tylnej osi dba odpowiednie wyprofilowanie tylnej klapy oraz dyfuzorMichał DomańskiINTERIA.PL

Wnętrze Prelude jest przestronne, ale tylko z przodu

Wnętrze sportowego samochodu z dwoma fotelami o wyprofilowanym kształcie, tapicerowanymi w odcieniach czerni i szarości, deską rozdzielczą z nowoczesnym panelem i kierownicą, drzwi otwarte, karoseria lakierowana na niebiesko.
Fotele w nowej Hondzie Prelude są wygodne i zapewniają niezłe trzymanie boczne. Co ciekawe - fotel kierowcy oferuje nieco lepsze podparcie w zakrętach, zaś fotel pasażera nieco większy komfort Michał DomańskiINTERIA.PL
Tylna kanapa samochodu wykończona czarną tapicerką, dwa zagłówki, dwa pasy bezpieczeństwa oraz plastikowy element w środkowej części oparcia.
Podróżni z tyłu traktowani są w nowym Prelude po macoszemu. Nie chodzi tylko o śladową ilość miejsca, ale także zupełnie inną tapicerkę i kolorystykę niż z przodu Michał DomańskiINTERIA.PL
Pojemny bagażnik samochodu o wyściełanej powierzchni i wysokich bocznych ściankach, otoczony niebieską karoserią, z widocznymi częściami tylnych siedzeń.
Bagażnik Prelude ma niewielką pojemność 264 l i nieco nieregularny kształt Michał DomańskiINTERIA.PL
Logo Prelude wyhaftowane na jasnej tapicerce wnętrza samochodu, obok kratki nawiewu o czarnej siateczkowej strukturze i przycisku, wykończone niebieskim przeszyciem.
Skórzane wstawki z kontrastowym przeszyciem nadają wnętrzu Prelude nieco szlachetnościMichał DomańskiINTERIA.PL
Kolorowy wyświetlacz w konsoli samochodu prezentuje menu systemu multimedialnego z ikonami do nawigacji, telefonu, radia FM, aplikacji Apple CarPlay oraz Android Auto. Na górze ekranu widoczne są informacje o godzinie i statusie połączeń.
System multimedialny z 9-calowym wyświetlaczem jest prosty w obsłudze, ale wygląda dość archaicznieMichał DomańskiINTERIA.PL

Jaki silnik ma nowa Honda Prelude?

Honda Prelude
Pod maską Prelude pracuje 2-litrowa wolnossąca jednostka oraz silnik elektryczny i to on stanowi główne źródło napędu Michał DomańskiINTERIA.PL
Wnętrze samochodu ze szczegółowym widokiem cyfrowego panelu wskaźników zawierającego prędkościomierz, obrotomierz, kontrolki, wskaźniki zużycia paliwa i temperatury oraz informacje dotyczące trybu jazdy i przebiegu.
Wyświetlacz wskaźników ma 10,2 cala i nie daje zbyt wielu możliwości konfiguracji Michał DomańskiINTERIA.PL
Panel centralny samochodu z elektroniczną dźwignią zmiany biegów, przyciskiem hamulca postojowego i przyciskiem trybu sportowego. Połączenie czerni, srebrnych i białych elementów wnętrza.
Przełączniki kierunku jazdy znamy dobrze z innych modeli Hondy. Tym co występuje tylko w Prelude jest przycisk S+, aktywujący symulowanie 8-biegowej przekładniMichał DomańskiINTERIA.PL
Niebieski samochód osobowy marki Honda zaparkowany na jasnym żwirowym podłożu, ujęty od przodu, w tle gęste drzewa oraz budynek pokryty częściowo bluszczem.
W dolną część zderzaka Prelude wkomponowano duży spojler, który generuje spory docisk podczas szybkiej jazdyMichał DomańskiINTERIA.PL

Honda Prelude prowadzi się zaskakująco dobrze

Czarny, połyskujący felga aluminiowa z widocznym logo marki Honda na tle niebieskiego nadwozia samochodu i żwirowej nawierzchni.
Prelude standardowo porusza się na 19-calowych felgach, ale opony mają rozmiar jedynie 235/40Michał DomańskiINTERIA.PL
Tył niebieskiego samochodu marki Honda, model z nowoczesnym designem zaparkowany na żwirowym podłożu, w tle drzewa oraz dom pokryty zielonymi pnączami
Honda Prelude, jak na hybrydę przystało, ma ukrytą końcówkę wydechu Michał DomańskiINTERIA.PL

Nowa Honda Prelude to naprawdę pozytywne zaskoczenie

Sportowy samochód osobowy w kolorze grafitowym zaparkowany na poboczu drogi, w tle panoramiczny widok na góry oraz gęsta zieleń.
Honda Prelude zaskakująco dobrze radzi sobie na górskich drogach Michał DomańskiINTERIA.PL
Srebrzystoszary sportowy samochód coupe stoi zaparkowany na poboczu asfaltowej drogi, w tle malowniczy krajobraz górski z zielonymi wzgórzami, chmurami i roślinnością śródziemnomorską.
Nowa Honda Prelude ma w sobie sporo charakteru dawnych modeli marki Michał DomańskiINTERIA.PL

Zobacz również:

    Ile kosztuje nowa Honda Prelude?

    Nowoczesny, ciemnoszary samochód sportowy stoi na mokrej nawierzchni, otoczony przez soczyście zielone wzgórza i górzysty krajobraz, na niebie widoczne są chmury zwiastujące deszcz.
    Honda Prelude kosztuje w Polsce 214 500 zł i właściwie nie ma konkurentów Michał DomańskiINTERIA.PL
    Przedni reflektor nowoczesnego, niebieskiego samochodu odbijający otoczenie i drzewa w błyszczącej karoserii, z widocznym światłem LED oraz liniami nadwozia podkreślającymi sportowy charakter pojazdu
    Honda Prelude Michał DomańskiINTERIA.PL
    Tylna część niebieskiego samochodu marki Honda z wyraźnie widocznymi emblematami Honda i Prelude, na tle zielonych drzew oraz fragmentu muru ogrodowego.
    Honda PreludeMichał DomańskiINTERIA.PL
    Panel multimedialny samochodu z wyświetlaczem pokazującym zużycie paliwa oraz zasięg pojazdu, widoczne dodatkowe opcje sterowania systemem audio, nawigacją, telefonem oraz innymi funkcjami auta.
    Honda Prelude Michał DomańskiINTERIA.PL
    Baic 5 z LPG za 1 zł. Polacy znów pokochali nowe auta na gazINTERIA.PL