Porsche Macan Turbo - test

Porsche z silnikiem turbo, nawet jeśli to SUV, musi być szybkie. Efekt? Przyspieszenie 0-100 km/h w 4,4 sekundy.
Porsche z silnikiem turbo, nawet jeśli to SUV, musi być szybkie. Efekt? Przyspieszenie 0-100 km/h w 4,4 sekundy.Motor
Ten styl wnętrza obowiązuje w Porsche od czasu pojawienia się Panamery. Kokpit jest efektowny, ale przeładowana przyciskami konsola środkowa może rozpraszać kierowcę.
Ten styl wnętrza obowiązuje w Porsche od czasu pojawienia się Panamery. Kokpit jest efektowny, ale przeładowana przyciskami konsola środkowa może rozpraszać kierowcę.Motor

Porsche Macan Turbo

Porsche z silnikiem turbo, nawet jeśli to SUV, musi być szybkie. Efekt? Przyspieszenie 0-100 km/h w 4,4 sekundy.
Porsche z silnikiem turbo, nawet jeśli to SUV, musi być szybkie. Efekt? Przyspieszenie 0-100 km/h w 4,4 sekundy.Motor
Potężny dyfuzor i dwie podwójne końcówki układu wydechowego – Porsche Macan w wersji Turbo nie jest specjalnie dyskretne.
Potężny dyfuzor i dwie podwójne końcówki układu wydechowego – Porsche Macan w wersji Turbo nie jest specjalnie dyskretne.Motor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Wyglądają dosyć zwyczajnie, ale okazują się świetnie wyprofilowane i komfortowe.
Wyglądają dosyć zwyczajnie, ale okazują się świetnie wyprofilowane i komfortowe.Motor
Tylna kanapa jest teoretycznie trzyosobowa, w praktyce ukształtowana dla dwóch pasażerów.
Tylna kanapa jest teoretycznie trzyosobowa, w praktyce ukształtowana dla dwóch pasażerów.Motor
W roli głównej: 400-konny silnik biturbo 3.6 V6. Osiągi? Sportowe.
W roli głównej: 400-konny silnik biturbo 3.6 V6. Osiągi? Sportowe.Motor
Na ekranie wyświetlane są m.in. informacje na temat pneumatycznego zawieszenia.
Na ekranie wyświetlane są m.in. informacje na temat pneumatycznego zawieszenia.Motor
Ten styl wnętrza obowiązuje w Porsche od czasu pojawienia się Panamery. Kokpit jest efektowny, ale przeładowana przyciskami konsola środkowa może rozpraszać kierowcę.
Ten styl wnętrza obowiązuje w Porsche od czasu pojawienia się Panamery. Kokpit jest efektowny, ale przeładowana przyciskami konsola środkowa może rozpraszać kierowcę.Motor
Mimo że SUV, to wierny sportowej tradycji: stacyjka po lewej stronie kierownicy.
Mimo że SUV, to wierny sportowej tradycji: stacyjka po lewej stronie kierownicy.Motor
Bagażnik ma pojemność 500 litrów. Plus za podział kanapy w proporcjach 40:20:40.
Bagażnik ma pojemność 500 litrów. Plus za podział kanapy w proporcjach 40:20:40.Motor

Zobacz również:

    Porsche Macan Turbo

    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor
    Porsche Macan Turbo
    Porsche Macan TurboMotor

    Porsche Macan Turbo - podsumowanie

    • rewelacyjne osiągi,
    • skuteczne hamulce,
    • właściwości jezdne,
    • praca skrzyni biegów,
    • wysoka jakość wykończenia
    • przeciętna ilość miejsca na tylnej kanapie,
    • wysoka cena zakupu,
    • wiele elementów wyposażenia wymaga dopłaty

    Dane techniczne: Porsche Macan Turbo

     
    Porsche Macan Turbo
    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    3604 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V6/24
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    400 KM/6000
    Maks. moment obrotowy
    550 Nm/1350
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./7-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Długość/szerokość/wysokość
    470/192/162 cm
    Rozstaw osi
    281 cm
    Średnica zawracania
    12,0 m
    Masa/ładowność
    1925/625 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    500/1500 l
    Poj. zbiornika paliwa
    75 l (Pb 98)
    Opony (przód; tył)
    235/55 R19; 255/50 R19
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    266 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    4,8 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    4,4 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h
    10,7 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h
    17,8 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    34,1 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    33,3 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    65,0 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    97 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,6
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    11,5/7,5/8,9
    Teoretyczny zasięg
    840 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    15,0/10,0/12,5
    Rzeczywisty zasięg
    600 km
    Cena wersji podstawowej**
    354 600 zł
    Cena
    354 600 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h;
    **z tym samym silnikiem