Porsche Macan Turbo - test

Porsche z silnikiem turbo, nawet jeśli to SUV, musi być szybkie. Efekt? Przyspieszenie 0-100 km/h w 4,4 sekundy.
Porsche z silnikiem turbo, nawet jeśli to SUV, musi być szybkie. Efekt? Przyspieszenie 0-100 km/h w 4,4 sekundy.Motor
Ten styl wnętrza obowiązuje w Porsche od czasu pojawienia się Panamery. Kokpit jest efektowny, ale przeładowana przyciskami konsola środkowa może rozpraszać kierowcę.
Ten styl wnętrza obowiązuje w Porsche od czasu pojawienia się Panamery. Kokpit jest efektowny, ale przeładowana przyciskami konsola środkowa może rozpraszać kierowcę.Motor

Porsche Macan Turbo

Porsche z silnikiem turbo, nawet jeśli to SUV, musi być szybkie. Efekt? Przyspieszenie 0-100 km/h w 4,4 sekundy.
Porsche z silnikiem turbo, nawet jeśli to SUV, musi być szybkie. Efekt? Przyspieszenie 0-100 km/h w 4,4 sekundy.Motor
Potężny dyfuzor i dwie podwójne końcówki układu wydechowego – Porsche Macan w wersji Turbo nie jest specjalnie dyskretne.
Potężny dyfuzor i dwie podwójne końcówki układu wydechowego – Porsche Macan w wersji Turbo nie jest specjalnie dyskretne.Motor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Wyglądają dosyć zwyczajnie, ale okazują się świetnie wyprofilowane i komfortowe.
Wyglądają dosyć zwyczajnie, ale okazują się świetnie wyprofilowane i komfortowe.Motor
Tylna kanapa jest teoretycznie trzyosobowa, w praktyce ukształtowana dla dwóch pasażerów.
Tylna kanapa jest teoretycznie trzyosobowa, w praktyce ukształtowana dla dwóch pasażerów.Motor
W roli głównej: 400-konny silnik biturbo 3.6 V6. Osiągi? Sportowe.
W roli głównej: 400-konny silnik biturbo 3.6 V6. Osiągi? Sportowe.Motor
Na ekranie wyświetlane są m.in. informacje na temat pneumatycznego zawieszenia.
Na ekranie wyświetlane są m.in. informacje na temat pneumatycznego zawieszenia.Motor
Ten styl wnętrza obowiązuje w Porsche od czasu pojawienia się Panamery. Kokpit jest efektowny, ale przeładowana przyciskami konsola środkowa może rozpraszać kierowcę.
Ten styl wnętrza obowiązuje w Porsche od czasu pojawienia się Panamery. Kokpit jest efektowny, ale przeładowana przyciskami konsola środkowa może rozpraszać kierowcę.Motor
Mimo że SUV, to wierny sportowej tradycji: stacyjka po lewej stronie kierownicy.
Mimo że SUV, to wierny sportowej tradycji: stacyjka po lewej stronie kierownicy.Motor
Bagażnik ma pojemność 500 litrów. Plus za podział kanapy w proporcjach 40:20:40.
Bagażnik ma pojemność 500 litrów. Plus za podział kanapy w proporcjach 40:20:40.Motor

Porsche Macan Turbo

Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor
Porsche Macan Turbo
Porsche Macan TurboMotor

Porsche Macan Turbo - podsumowanie

  • rewelacyjne osiągi,
  • skuteczne hamulce,
  • właściwości jezdne,
  • praca skrzyni biegów,
  • wysoka jakość wykończenia
  • przeciętna ilość miejsca na tylnej kanapie,
  • wysoka cena zakupu,
  • wiele elementów wyposażenia wymaga dopłaty

Dane techniczne: Porsche Macan Turbo

 
Porsche Macan Turbo
Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
3604 cm3
Układ cylindrów/zawory
V6/24
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
400 KM/6000
Maks. moment obrotowy
550 Nm/1350
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
aut./7-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz. went.
Długość/szerokość/wysokość
470/192/162 cm
Rozstaw osi
281 cm
Średnica zawracania
12,0 m
Masa/ładowność
1925/625 kg
Poj. bagażnika (min./maks.)
500/1500 l
Poj. zbiornika paliwa
75 l (Pb 98)
Opony (przód; tył)
235/55 R19; 255/50 R19
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
266 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,8 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,4 s
Przyspieszenie 0-160 km/h
10,7 s
Przyspieszenie 0-200 km/h
17,8 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
34,1 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
33,3 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
65,0 dB →
Rzeczywista prędkość*
97 km/h
Liczba obrotów kierownicą
2,6
Zużycie paliwa 
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
11,5/7,5/8,9
Teoretyczny zasięg
840 km
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
15,0/10,0/12,5
Rzeczywisty zasięg
600 km
Cena wersji podstawowej**
354 600 zł
Cena
354 600 zł
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
*przy wskazaniu 100 km/h;
**z tym samym silnikiem