Mazda CX-60 3.3 D spaliła mi 3,2 l/100 km. Diesel lepszy od hybrydy

Mazda CX-60 prezentuje się naprawdę ciekawie, szczególnie gdy wybierzemy lakier Soul Red Crystal
Mazda CX-60 prezentuje się naprawdę ciekawie, szczególnie gdy wybierzemy lakier Soul Red CrystalJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Silnik CX-60 jest szczelnie ukryty pod plastikową osłoną, ale wytłoczenie daje jasny sygnał, że mamy tu sześć cylindrów w rzędzie
Silnik CX-60 jest szczelnie ukryty pod plastikową osłoną, ale wytłoczenie daje jasny sygnał, że mamy tu sześć cylindrów w rzędzieJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Ile naprawdę pali Mazda CX-60 diesel?

Cyfrowe zegary Mazdy CX-60 wyglądają klasycznie i elegancko, ale nie wykorzystano tu pełni możliwości, jakie daje duży ekran
Cyfrowe zegary Mazdy CX-60 wyglądają klasycznie i elegancko, ale nie wykorzystano tu pełni możliwości, jakie daje duży ekranJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda CX-60 w testowanej wersji ma cztery tryby jazdy - Normal, Sport, Offroad oraz do ciągnięcia przyczepy
Mazda CX-60 w testowanej wersji ma cztery tryby jazdy - Normal, Sport, Offroad oraz do ciągnięcia przyczepyJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda CX-60 potrafi spalić naprawdę mikroskopijne ilości paliwa
Mazda CX-60 potrafi spalić naprawdę mikroskopijne ilości paliwaMichał DomańskiINTERIA.PL

Mazda CX-60 ma wnętrze w stylu premium, choć nie do końca

Wnętrze CX-60 robi duże wrażenie zastosowanymi materiałami, ale to wyróżnik topowej wersji Takumi
Wnętrze CX-60 robi duże wrażenie zastosowanymi materiałami, ale to wyróżnik topowej wersji TakumiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Klasyczny panel klimatyzacji to element, którego wygodę trudno przecenić
Klasyczny panel klimatyzacji to element, którego wygodę trudno przecenićJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
CX-60 ma duży centralny ekran z bardzo prostą grafiką i umiarkowaną ilością opcji
CX-60 ma duży centralny ekran z bardzo prostą grafiką i umiarkowaną ilością opcjiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Biała skóra wygląda świetnie (przynajmniej kiedy samochód jest nowy), ale fotele mają zbyt krótkie siedziska i słabe trzymanie boczne
Biała skóra wygląda świetnie (przynajmniej kiedy samochód jest nowy), ale fotele mają zbyt krótkie siedziska i słabe trzymanie boczneJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda CX-60 oferuje bardzo przeciętną ilość miejsca na nogi jak na tak dużego SUV-a
Mazda CX-60 oferuje bardzo przeciętną ilość miejsca na nogi jak na tak dużego SUV-aJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Jak jeździ Mazda CX-60?

Zaskakująco długa maska Mazdy CX-60 budzi automatyczne skojarzenia ze sportowymi samochodami
Zaskakująco długa maska Mazdy CX-60 budzi automatyczne skojarzenia ze sportowymi samochodamiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Mazda CX-60 - cena i konkurenci

Typowa dla Mazdy stylistyka CX-60 ma wielu zwolenników. Minus za atrapy poczwórnego wydechu
Typowa dla Mazdy stylistyka CX-60 ma wielu zwolenników. Minus za atrapy poczwórnego wydechuJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D

Dane techniczne 
Silnik spalinowy
R6, t. diesel
Pojemność
3283 ccm 
Moc
254 KM 
Moment obrotowy
550 Nm
Skrzynia biegów
8b automatyczna
Napęd
4x4
Osiągi 
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,4 s
Prędkość maksymalna
219 km/h 
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Wymiary 
Długość
4745 mm
Szerokość
1890 mm 
Wysokość
1670 mm 
Rozstaw osi
2870 mm 
Pojemność bagażnika
570 l
Cena
od 255 tys. zł
Mazda CX-60
Mazda CX-60Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda CX-60
Mazda CX-60Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda CX-60
Mazda CX-60Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda CX-60
Mazda CX-60Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda CX-60
Mazda CX-60Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda CX-60
Mazda CX-60Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda CX-60
Mazda CX-60Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda CX-60
Mazda CX-60Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda CX-60
Mazda CX-60Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda CX-60
Mazda CX-60Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Czy siedemnastolatkowie naprawdę powinni siadać za kółko?PolsatPolsat
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?