Fiat 600e czyli nowe Seicento z Polski. Polubisz go nie tylko za wygląd

Fiat 600e udanie kontynuuje trend projektowania aut w stylu retro
Fiat 600e udanie kontynuuje trend projektowania aut w stylu retroJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Fiat 600e to crossover, ale swoją bryłą nawiązuje do kultowej "500"
Fiat 600e to crossover, ale swoją bryłą nawiązuje do kultowej "500"Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Fiat 600e kontynuuje tradycję stylistyki retro

600e ma światła zaprojektowane w niemal identyczny sposób co 500e
600e ma światła zaprojektowane w niemal identyczny sposób co 500eJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Tylne światłą 600e mają znajomy kształt, ale otrzymały własny design
Tylne światłą 600e mają znajomy kształt, ale otrzymały własny designJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Wnętrze 600e to udany miks nowoczesności i nostalgii

Wnętrze Fiata 600e w wersji La Prima prezentuje się naprawdę dobrze
Wnętrze Fiata 600e w wersji La Prima prezentuje się naprawdę dobrzeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Skórzana tapicerka jest z eko skóry i to czuć, ale jest zaskakująco miękka w dotyku
Skórzana tapicerka jest z eko skóry i to czuć, ale jest zaskakująco miękka w dotykuJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Sprytna mata przykrywająca schowek ma w sobie magnesy
Sprytna mata przykrywająca schowek ma w sobie magnesyJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Fiat 600e zapewnia z tyłu wygodne warunki podróżowania dla dwóch dorosłych osób
Fiat 600e zapewnia z tyłu wygodne warunki podróżowania dla dwóch dorosłych osóbJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Ile przejedzie na jednym ładowaniu Fiat 600e?

Fiat 600e dostępny jest tylko z jednym silnikiem o mocy 156 KM
Fiat 600e dostępny jest tylko z jednym silnikiem o mocy 156 KMJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Cyfrowe zegary mają kilka widoków, ale najlepiej prezentuje się ten, nawiązujący do pojedynczego zegara w klasycznej "500"
Cyfrowe zegary mają kilka widoków, ale najlepiej prezentuje się ten, nawiązujący do pojedynczego zegara w klasycznej "500"Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Stopień naładowania baterii i pracę napędu można śledzić na ekranie wskaźników lub centralnym
Stopień naładowania baterii i pracę napędu można śledzić na ekranie wskaźników lub centralnymJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

600e zaskakująco dobrze się prowadzi

Fiat 600e La Prima seryjnie oferuje 18-calowe felgi z "diamentowym szlifem"
Fiat 600e La Prima seryjnie oferuje 18-calowe felgi z "diamentowym szlifem"Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Fiat 600e - cena i konkurenci

Również z tyłu 600e wygląda jak nadmuchana "pięćsetka"
Również z tyłu 600e wygląda jak nadmuchana "pięćsetka"Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Fiat 600e - dane techniczne

Dane techniczne 
Silnik
elektryczny 
Moc
156 KM 
Maksymalny moment obrotowy
260 Nm 
Pojemność baterii
54 kWh 
Osiągi 
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,0 s 
Prędkość maksymalna
150 km/h 
Średnie zużycie energii
15,2 kWh/100 km 
Zasięg
406 km 
Wymiary 
Długość
4171 mm
Szerokość
1781 mm
Wysokość
1523 mm 
Rozstaw osi
2562 mm 
Pojemność bagażnika
360 l
Masa własna
1520 kg
Wyposażenie wersji La Prima
18-calowe alufelgi, reflektory LED, system bezkluczykowy, automatyczna klimatyzacja, tapicerka ze skóry ekologicznej, podgrzewane fotele, elektrycznie sterowany fotel kierowcy z masażem, cyfrowe wskaźniki, nawigacja z ekranem 10,25 cala, kamera cofania, czujniki parkowania przód/tył, tempomat adaptacyjny z asystentem jazdy w korku.
Cena
190 tys. zł
Pomarańczowy lakier "słońce Italii" dostępny jest tylko w wersji La Prima
Pomarańczowy lakier "słońce Italii" dostępny jest tylko w wersji La PrimaJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Emblemat "600" zamiast znaczka Fiata, podkreśla wyjątkowość modelu w gamie
Emblemat "600" zamiast znaczka Fiata, podkreśla wyjątkowość modelu w gamieJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Fiat 600e jest crossoverem, ale nie ma co liczyć na wersję z napędem na wszystkie koła. Musi wystarczyć niezły prześwit wynoszący 205 mm
Fiat 600e jest crossoverem, ale nie ma co liczyć na wersję z napędem na wszystkie koła. Musi wystarczyć niezły prześwit wynoszący 205 mmJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Włoska flaga na tylnym zderzaku 600e to tylko jeden z kilku smaczków stylistycznych tego modelu
Włoska flaga na tylnym zderzaku 600e to tylko jeden z kilku smaczków stylistycznych tego modeluJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Fiat 600e
Fiat 600eJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
System multimedialny 600e ma menu znane już z innych modeli koncernu Stellantis
System multimedialny 600e ma menu znane już z innych modeli koncernu StellantisJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Zamiast wybieraka kierunku jazdy, 600e ma pełniące jego rolę przyciski
Zamiast wybieraka kierunku jazdy, 600e ma pełniące jego rolę przyciskiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?