BMW M3 CS Touring to torowe kombi za 800 tys. zł. Co oferuje poza 21 KM więcej?

BMW M3 CS Touring wyróżnia się na tyle odmiany Competition między innymi zmienioną osłoną chłodnicy i karbonową maską
BMW M3 CS Touring wyróżnia się na tyle odmiany Competition między innymi zmienioną osłoną chłodnicy i karbonową maskąGrzegorz BanduraINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Czym różni się BMW M3 CS Touring od zwykłego M3?
  2. Ile mocy ma BMW M3 CS Touring?
  3. Jak jeździ BMW M3 CS Touring?
  4. Czy warto kupić BMW M3 CS Touring?
  5. Ile kosztuje nowe BMW M3 CS Touring?
Niebieskie sportowe kombi marki BMW jedzie dynamicznie po asfaltowej drodze, otoczonej przez zieleń i drzewa, widok z tyłu pozwala dostrzec tablicę rejestracyjną oraz charakterystyczne czarne felgi i dyfuzor.
Możliwości M3 CS Touring podkreślają karbonowe wstawki i nakładki na progiGrzegorz BanduraINTERIA.PL

Czym różni się BMW M3 CS Touring od zwykłego M3?

Przednie części niebieskiego sportowego samochodu BMW z wyeksponowaną atrapą chłodnicy, eleganckimi reflektorami i aluminiową felgą na tle zieleni i nieba.
Czarne wstawki w zderzaku oraz spliter również wykonano z włókna węglowego. Złote felgi to wyróżnik M3 CS, ale można zmienić je na czarneGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Nowoczesne wnętrze samochodu BMW ze sportową kierownicą, cyfrowym wyświetlaczem i dużym ekranem na desce rozdzielczej, przyciągają uwagę wysokiej jakości wykończeniem oraz nowoczesną technologią.
M3 CS Touring ma takie samo wnętrze jak słabsze odmiany, ale pozbawione jest uchwytów na napoje oraz podłokietnikaGrzegorz BanduraINTERIA.PL

Ile mocy ma BMW M3 CS Touring?

Silnik samochodowy BMW M z widocznymi elementami konstrukcyjnymi, metalowym wzmocnieniem i szczegółami technicznymi pod otwartą maską auta sportowego w kolorze niebieskim.
3-litrowy silnik M3 CS rozwija 551 KM. Rozpórka wymaga 5 tys. zł dopłatyGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Cyfrowy panel wskaźników samochodu sportowego z wyświetlaczem pokazującym tryb jazdy, prędkość, obroty silnika, temperaturę i inne parametry techniczne samochodu.
Wirtualne wskaźniki zmieniają sposób prezentowania wskazań zależnie od wybranego trybu. Tutaj wersja torowaGrzegorz BanduraINTERIA.PL

Jak jeździ BMW M3 CS Touring?

Jasnoniebieskie sportowe BMW z agresywnym grillem i czarnymi akcentami pędzi krętą, asfaltową drogą otoczoną zielonymi drzewami i błękitnym niebem.
BMW M3 CS Touring zachowało świetny kompromis między doskonałym prowadzeniem, a komfortem jazdy na co dzieńGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Nowoczesne wnętrze samochodu sportowego z dwoma kubełkowymi fotelami wykończonymi czarną i czerwoną tapicerką, kierownicą sportową oraz detalami ze skóry i alcantary, widoczne przez otwarte drzwi pojazdu.
Karbonowe kubełki są seryjne w M3 CS. Świetnie wyglądają i tak samo trzymają na zakrętach, a do tego okazują się wygodne. Trudno się tylko z nich wysiadaGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Cyfrowy ekran w samochodzie z menu analizy driftu, wskaźnikiem osiągów, temperaturą oraz informacjami radiowymi, otoczony elementami deski rozdzielczej wykończonej karbonem.
Jak w każdym M3 tak i w M3 CS Touring nie mogło zabraknąć analizatora driftu. Wystarczy dezaktywować napęd na wszystkie koła i to rodzinne kombi zmienia się w prawdziwy driftowózGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Dolna część sportowego samochodu w niebieskim kolorze z widocznymi czterema końcówkami układu wydechowego i czarnym dyfuzorem, auto stoi na brukowanym podłożu.
Charakterystyczny poczwórny wydech to znak rozpoznawczy M3 od kilku generacji. W wersji CS brzmi on wyraźnie lepiej niż w CompetitionGrzegorz BanduraINTERIA.PL

Czy warto kupić BMW M3 CS Touring?

Błękitny samochód BMW M3 Touring widoczny od tyłu, auto stoi na brukowanej drodze, w tle widać trawę i niebo z chmurami, charakterystyczne tylne lampy LED oraz sportowy układ wydechowy.
BMW M3 CS Touring szczególnie z tej perspektywy prezentuje się bardzo muskularnieGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Niebieskie sportowe kombi BMW M3 Touring zaparkowane na tle zielonego krajobrazu i rozległych pól, nowoczesny design auta podkreślają czarne felgi oraz kontrastujące detale.
Jeśli chcecie M3 CS Touring w kolorze innym niż czarny, musicie dopłacić 22,1 tys. zł do lakieru z gamy BMW Individual. W testowanym egzemplarzu był to Laguna Seca BlueGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Kokpit sportowego samochodu z karbonowym wykończeniem tunelu środkowego, widoczna dźwignia zmiany biegów, pokrętło sterowania multimediami oraz dwa kubełkowe fotele z czerwonymi przeszyciami.
Wyróżnikiem we wnętrzu M3 CS jest zmieniona konsola pozbawiona podłokietnika i uchwytów na napoje. Ale pozostawiono ładowarkę indukcyjnąGrzegorz BanduraINTERIA.PL

Ile kosztuje nowe BMW M3 CS Touring?

Niebieskie kombi marki BMW M3 zaparkowane na kostce brukowej, w tle letni krajobraz z niebem wypełnionym chmurami, samochód wyróżnia się dynamiczną sylwetką i sportowymi felgami.
Cena BMW M3 CS Touring to 740 tys. zł. Taniej niż producent chciał za wersję sedan, ale nadal bardzo dużoGrzegorz BanduraINTERIA.PL

BMW M3 CS Touring

Dane techniczne
Silnik
R6, t. benzynowy
Pojemność
2993 ccm
Moc
551 KM (6250 obr./min)
Maksymalny moment obrotowy
650 Nm (2750-5950 obr./min)
Skrzynia biegów
8b automatyczna
Napęd
4x4
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h
3,5 s
Prędkość maksymalna
300 km/h
Średnie spalanie
10,5 l/100 km
Wymiary
Długość
4796 mm
Szerokość
1918 mm
Wysokość
1447 mm
Rozstaw osi
2857 mm
Masa własna
1925 kg
Pojemność bagażnika
500 l
Cena
740 tys. zł
Niebieski sportowy samochód BMW jedzie z dużą prędkością po krętej, asfaltowej drodze otoczonej bujną zielenią i drzewami, podkreślając dynamikę jazdy oraz techniczne możliwości pojazdu.
BMW M3 CS TouringGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Niebieskie sportowe kombi BMW jedzie wąską, asfaltową drogą pośród zieleni, z lasem po jednej stronie i otwartym terenem rolniczym po drugiej, przy słonecznej pogodzie na tle lekkiego, pochmurnego nieba.
BMW M3 CS TouringGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Luksusowe wnętrze nowoczesnego samochodu BMW z cyfrowym panelem sterowania, karbonowymi wykończeniami, sportową kierownicą oraz wyświetlaczem nawigacji GPS.
BMW M3 CS TouringGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Nowoczesny, sportowy fotel samochodowy z czerwonymi przeszyciami i oznaczeniem sportowej wersji RS, umieszczony w przestronnym wnętrzu pojazdu.
BMW M3 CS TouringGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Wnętrze nowoczesnego samochodu z widokiem na tylne siedzenia, pokrycia foteli wykonane z czarnego materiału z czerwonymi akcentami oraz plecy przednich foteli z widoczną karbonową strukturą i detalami w kolorze czerwonym.
BMW M3 CS TouringGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Otwarty bagażnik niebieskiego samochodu osobowego z dużą przestrzenią ładunkową, wyłożony czarną tapicerką i widocznymi składanymi oparciami tylnych siedzeń.
BMW M3 CS TouringGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Dotykowy ekran systemu multimedialnego BMW z wyświetlonym menu aplikacji, widoczne ikony funkcji takich jak nawigacja, asystent osobisty, Apple CarPlay, Android Auto oraz ustawienia klimatyzacji ze wskazaniem temperatury dla dwóch stref.
BMW M3 CS TouringGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Niebieski samochód sportowy BMW z wyeksponowanymi złotymi felgami i dużymi wentylowanymi hamulcami zaparkowany na kostce brukowej.
BMW M3 CS TouringGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Detal z przodu samochodu BMW M3 w kolorze niebieskim, z wyraźnie widocznym logo serii M3 na kratce wlotu powietrza oraz akcentami kolorystycznymi w odcieniu czerwieni.
BMW M3 CS TouringGrzegorz BanduraINTERIA.PL
Nowe BMW iX3 na żywo. 805 km zasięgu i rewolucyjny kokpitINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?