Renault Austral E-Tech ma 3 silniki i 15 "biegów". Kierowcy są zachwyceni

Renault Austral E-Tech staje się najchętniej wybieraną wersją silnikową modelu
Renault Austral E-Tech staje się najchętniej wybieraną wersją silnikową modeluMichał DomańskiINTERIA.PL

Jak działa napęd w Renault Austral E-Tech?

Pod maską Australa E-Tech full hybrid 200 pracuje 3-cylindrowy silnik 1.2, ale dzięki elektrycznemu wspomaganiu, kierowca ma do dyspozycji 199 KM
Pod maską Australa E-Tech full hybrid 200 pracuje 3-cylindrowy silnik 1.2, ale dzięki elektrycznemu wspomaganiu, kierowca ma do dyspozycji 199 KMMichał DomańskiINTERIA.PL
Wybierak skrzyni automatycznej w Australu znajduje się po prawej stronie kolumny kierowniczej, ale pozostawiono tam także dźwignię wycieraczek oraz pilota do radia
Wybierak skrzyni automatycznej w Australu znajduje się po prawej stronie kolumny kierowniczej, ale pozostawiono tam także dźwignię wycieraczek oraz pilota do radiaMichał DomańskiINTERIA.PL

Ile pali Renault Austral E-Tech

Renault Austral ma bardzo minimalistyczną grafikę zegarów, ale niedługo się to zmieni
Renault Austral ma bardzo minimalistyczną grafikę zegarów, ale niedługo się to zmieniMichał DomańskiINTERIA.PL

Austral z systemem 4Control jest wyraźnie zwinniejszy

Renault Austral ma 451 cm długości
Renault Austral ma 451 cm długościMichał DomańskiINTERIA.PL
Skrętna tylna oś w Australu ma aż 13-stopniową regulację
Skrętna tylna oś w Australu ma aż 13-stopniową regulacjęMichał DomańskiINTERIA.PL

Wnętrze w Renault Austral E-Tech pozostało bez zmian

Renault Austral ma kokpit dobrze znany także z innych modeli producenta
Renault Austral ma kokpit dobrze znany także z innych modeli producentaMichał DomańskiINTERIA.PL

Renault Austral E-Tech - cena

Renault Austral E-Tech to najbardziej dynamiczna wersja w gamie i najbardziej oszczędna
Renault Austral E-Tech to najbardziej dynamiczna wersja w gamie i najbardziej oszczędnaMichał DomańskiINTERIA.PL

Renault Austral E-Tech full hybrid 200

Dane techniczne 
Silnik spalinowy
R3, t. benz.
Pojemność
1199 ccm 
Moc
130 KM 
Moment obrotowy
205 Nm
Moc silników el.
68+34 KM
Moment obr. silników el.
205+50 Nm
Maksymalna moc układu
199 KM 
Maksymalny moment układu
b.d.
Pojemność baterii
2 kWh
Skrzynia biegów
automatyczna MMT
Napęd
na przód
Osiągi 
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,4 s
Prędkość maksymalna
175 km/h 
Średnie spalanie
4,6 l/100 km
Wymiary 
Długość
4510 mm
Szerokość
1825 mm 
Wysokość
1644 mm 
Rozstaw osi
2667 mm 
Pojemność bagażnika
555 l
Wyposażenie wersji Iconic
20-calowe alufelgi, światła LED, system bezkluczykowy, cyfrowe zegary 12,3 cala, nawigacja 12 cali, pakiet systemów asystujących kierowcy z adaptacyjnym tempomatem, system kamer 360 st., czujniki parkowania przód/tył, klimatyzacja automatyczna, fotel kierowcy z elektryczną regulacją i masażem, podgrzewane fotele przednie i kierownica.
Cena wersji Iconic
188 900 zł
Renault Austral nadal ma charakterystyczne światła w kształcie litery C, od których producent pomału odchodzi
Renault Austral nadal ma charakterystyczne światła w kształcie litery C, od których producent pomału odchodziMichał DomańskiINTERIA.PL
Również tylne światła Australa są bardzo charakterystyczne
Również tylne światła Australa są bardzo charakterystyczneMichał DomańskiINTERIA.PL
Wbrew pozorom model nie nazywa się AustralE - ostatnia litera jest złota i podkreśla, że mamy do czynienia z wersją E-Tech
Wbrew pozorom model nie nazywa się AustralE - ostatnia litera jest złota i podkreśla, że mamy do czynienia z wersją E-TechMichał DomańskiINTERIA.PL
Renault Austral ze skrętną tylną osią ma oznaczenie na słupku B, podkreślające, że zamówiliśmy system 4Control
Renault Austral ze skrętną tylną osią ma oznaczenie na słupku B, podkreślające, że zamówiliśmy system 4ControlMichał DomańskiINTERIA.PL
Fotele w Australu są wygodne, a ten kierowcy ma także elektryczną regulację oraz masaż
Fotele w Australu są wygodne, a ten kierowcy ma także elektryczną regulację oraz masażMichał DomańskiINTERIA.PL
Renault Austral E-Tech ma duży bagażnik o pojemności 555 l
Renault Austral E-Tech ma duży bagażnik o pojemności 555 lMichał DomańskiINTERIA.PL