Używany Saab 9-3 (1998-2002)

Saab 9-3 Viggen to prawdziwy „śpioch”: wygląda niepozornie, ale 100 km/h osiąga w niecałe 7 sekund.
Saab 9-3 Viggen to prawdziwy „śpioch”: wygląda niepozornie, ale 100 km/h osiąga w niecałe 7 sekund.Motor
W ogólnym zarysie tablica przyrządów nawiązuje do modeli Saaba z lat 80., takich jak 90 czy 99. Jest tu jednak znacznie więcej wyświetlaczy i przycisków. Z miejsca kierowcy dobrze widać maskę.
W ogólnym zarysie tablica przyrządów nawiązuje do modeli Saaba z lat 80., takich jak 90 czy 99. Jest tu jednak znacznie więcej wyświetlaczy i przycisków. Z miejsca kierowcy dobrze widać maskę.Motor

Saab 9-3 (1998-2002)

Fotele z dwukolorowej skóry występowały tylko w Viggenie i w Aero z lat 2001-2002.
Fotele z dwukolorowej skóry występowały tylko w Viggenie i w Aero z lat 2001-2002.Motor
Zestaw zegarów ma minimalistyczny styl, ale znalazł się tu m.in. wskaźnik ciśnienia doładowania.
Zestaw zegarów ma minimalistyczny styl, ale znalazł się tu m.in. wskaźnik ciśnienia doładowania.Motor
Elektryczna regulacja foteli i pamięć ustawienia to stosunkowo rzadkie opcje – tylko w wersjach turbo.
Elektryczna regulacja foteli i pamięć ustawienia to stosunkowo rzadkie opcje – tylko w wersjach turbo.Motor
Niezaznajomieni z Saabem mają problem z wyjęciem kluczyka. A wystarczy wrzucić wsteczny.
Niezaznajomieni z Saabem mają problem z wyjęciem kluczyka. A wystarczy wrzucić wsteczny.Motor
W ogólnym zarysie tablica przyrządów nawiązuje do modeli Saaba z lat 80., takich jak 90 czy 99. Jest tu jednak znacznie więcej wyświetlaczy i przycisków. Z miejsca kierowcy dobrze widać maskę.
W ogólnym zarysie tablica przyrządów nawiązuje do modeli Saaba z lat 80., takich jak 90 czy 99. Jest tu jednak znacznie więcej wyświetlaczy i przycisków. Z miejsca kierowcy dobrze widać maskę.Motor
Szeroki spoiler i antena na dachu to cechy limitowanej serii Viggen. Seryjne były felgi 5-ramienne (w Aero 3-ramienne).
Szeroki spoiler i antena na dachu to cechy limitowanej serii Viggen. Seryjne były felgi 5-ramienne (w Aero 3-ramienne).Motor
Saab 9-3 Aero: najbardziej praktyczna odmiana – 5-drzwiowy liftback.
Saab 9-3 Aero: najbardziej praktyczna odmiana – 5-drzwiowy liftback.Motor
W limitowanej wersji Viggen Saab to prawdziwy „śpioch”: wygląda niepozornie, ale 100 km/h osiąga w niecałe 7 sekund.
W limitowanej wersji Viggen Saab to prawdziwy „śpioch”: wygląda niepozornie, ale 100 km/h osiąga w niecałe 7 sekund.Motor
Wyświetlacz gaśnie? Ten typ tak ma. Wkładanie wymontowanego ekranu do zamrażalnika pomaga... na krótko. Przycisk "NIGHT PANEL" wyłącza podświetlenie wszystkich wskaźników poza prędkościomierzem.
Wyświetlacz gaśnie? Ten typ tak ma. Wkładanie wymontowanego ekranu do zamrażalnika pomaga... na krótko. Przycisk "NIGHT PANEL" wyłącza podświetlenie wszystkich wskaźników poza prędkościomierzem.Motor

Zobacz również:

    • Gasnące wyświetlacze SID: sposobów na ich regenerację jest kilka, ale żaden w pełni skuteczny.
    • Woda wcieka do bagażnika: nieszczelności przy lampach.
    • Cieknący płyn wspomagania: rurka z płynem przebiega pod przednim zderzakiem i niektórym myli się... z uchwytem holowniczym.
    • Przypadki zatarcia silników turbo: winne bywa zatkane odpowietrzenie skrzyni korbowej.

    Dane techniczne: Saab 9-3 (1998-2002)

    Wersja
    2.0
    2.0 T
    Aero
    Viggen
    2.2 TiD
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy, turbo
    benzynowy, turbo
    benzynowy, turbo
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1985 cm3
    1985 cm3
    1985 cm3
    2290 cm3
    2172 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    131 KM
    185 KM
    205 KM
    230 KM
    116 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    177 Nm
    263 Nm
    280 Nm
    350 Nm
    260 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    200 km/h
    230 km/h
    235 km/h
    250 km/h
    200 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,0 s
    8,0 s
    7,3 s
    6,8 s
    10,9 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    7,4
    8,8
    9,0
    9,6
    6,6