Używany Fiat Multipla (1998-2010)

Motor
Przed kierowcą znajduje się duży schowek. Obsługa przyrządów jest prosta, ale brak obrotomierza.
Przed kierowcą znajduje się duży schowek. Obsługa przyrządów jest prosta, ale brak obrotomierza.Motor

Fiat Multipla (1998-2010)

Sześć foteli w dwóch rzędach – środkowe są przesunięte nieco do tyłu.
Sześć foteli w dwóch rzędach – środkowe są przesunięte nieco do tyłu.Fiat
Fiat 600 Multipla
Fiat 600 MultiplaMotor
Używany Fiat Multipla (1998-2010)
Używany Fiat Multipla (1998-2010)Motor
Z tyłu Multipla nie szokuje już tak jak z przodu. Duża szerokość nadwozia nieco utrudnia parkowanie.
Z tyłu Multipla nie szokuje już tak jak z przodu. Duża szerokość nadwozia nieco utrudnia parkowanie.Motor
Przed kierowcą znajduje się duży schowek. Obsługa przyrządów jest prosta, ale brak obrotomierza.
Przed kierowcą znajduje się duży schowek. Obsługa przyrządów jest prosta, ale brak obrotomierza.Motor
Bagażnik mieści 430 litrów. To doskonały wynik, jak na długość wynoszącą niecałe 4 metry.
Bagażnik mieści 430 litrów. To doskonały wynik, jak na długość wynoszącą niecałe 4 metry.Motor

Zobacz również:

    Inne wersje i lifting z 2003 r.

    Fiat Multipla od 2003 r.
    Fiat Multipla od 2003 r.Fiat
    • Reflektory w wersji przed liftingiem mają skłonność do pękania. Obejrzyjmy dokładnie i górne, i dolne.
    • Fotele składane często działają źle na skutek popękanych linek i plastików. Sprawdźmy działanie każdego z nich.
    • Rozrząd w silniku benzynowym nie jest zbyt trwały. Gdy zdejmiemy obudowę, można sprawdzić, czy się nie zsuwa.
    • Taksówki - wiele Multipli służyło do zarobkowania. Sprawdźmy, czy nie ma śladów taksówkowej przeszłości.
    • Bardzo praktyczne wnętrze.
    • Dobre właściwości jezdne.
    • Atrakcyjne ceny na rynku wtórnym.
    • Problem z dostępem do niektórych części.
    • Silnik benzynowy nie jest zbyt udany.
    • Szerokie nadwozie utrudnia parkowanie.
    • Mało miejsca na nogi dla wyższych osób.

    Dane techniczne: Fiat Multipla (1998-2010)

    Wersje
    1.6 16V
    1.9 JTD
    Silnik
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1581 cm3
    1910 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/8
    Moc maksymalna
    103 KM
    105 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    144 Nm
    200 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    170 km/h
    167 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    12,6 s
    12,2 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    8,6
    6,4

    Fiat Multipla (1998-2010) - podsumowanie

    Motor
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?