Używany Fiat Multipla (1998-2010)

Motor
Przed kierowcą znajduje się duży schowek. Obsługa przyrządów jest prosta, ale brak obrotomierza.
Przed kierowcą znajduje się duży schowek. Obsługa przyrządów jest prosta, ale brak obrotomierza.Motor

Fiat Multipla (1998-2010)

Sześć foteli w dwóch rzędach – środkowe są przesunięte nieco do tyłu.
Sześć foteli w dwóch rzędach – środkowe są przesunięte nieco do tyłu.Fiat
Fiat 600 Multipla
Fiat 600 MultiplaMotor
Używany Fiat Multipla (1998-2010)
Używany Fiat Multipla (1998-2010)Motor
Z tyłu Multipla nie szokuje już tak jak z przodu. Duża szerokość nadwozia nieco utrudnia parkowanie.
Z tyłu Multipla nie szokuje już tak jak z przodu. Duża szerokość nadwozia nieco utrudnia parkowanie.Motor
Przed kierowcą znajduje się duży schowek. Obsługa przyrządów jest prosta, ale brak obrotomierza.
Przed kierowcą znajduje się duży schowek. Obsługa przyrządów jest prosta, ale brak obrotomierza.Motor
Bagażnik mieści 430 litrów. To doskonały wynik, jak na długość wynoszącą niecałe 4 metry.
Bagażnik mieści 430 litrów. To doskonały wynik, jak na długość wynoszącą niecałe 4 metry.Motor

Inne wersje i lifting z 2003 r.

Fiat Multipla od 2003 r.
Fiat Multipla od 2003 r.Fiat
  • Reflektory w wersji przed liftingiem mają skłonność do pękania. Obejrzyjmy dokładnie i górne, i dolne.
  • Fotele składane często działają źle na skutek popękanych linek i plastików. Sprawdźmy działanie każdego z nich.
  • Rozrząd w silniku benzynowym nie jest zbyt trwały. Gdy zdejmiemy obudowę, można sprawdzić, czy się nie zsuwa.
  • Taksówki - wiele Multipli służyło do zarobkowania. Sprawdźmy, czy nie ma śladów taksówkowej przeszłości.
  • Bardzo praktyczne wnętrze.
  • Dobre właściwości jezdne.
  • Atrakcyjne ceny na rynku wtórnym.
  • Problem z dostępem do niektórych części.
  • Silnik benzynowy nie jest zbyt udany.
  • Szerokie nadwozie utrudnia parkowanie.
  • Mało miejsca na nogi dla wyższych osób.

Dane techniczne: Fiat Multipla (1998-2010)

Wersje
1.6 16V
1.9 JTD
Silnik
benzynowy
turbodiesel
Pojemność skokowa
1581 cm3
1910 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/8
Moc maksymalna
103 KM
105 KM
Maksymalny moment obrotowy
144 Nm
200 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
170 km/h
167 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,6 s
12,2 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
8,6
6,4

Fiat Multipla (1998-2010) - podsumowanie

Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?