Używany Fiat Panda (2003-2012)

Główne atuty modelu, to solidny montaż, wzorowe zaplecze części zamiennych i funkcjonalne wnętrze.
Główne atuty modelu, to solidny montaż, wzorowe zaplecze części zamiennych i funkcjonalne wnętrze.Motor
Deska rozdzielcza jest wprawdzie wykonana z twardych materiałów, ale na jakość montażu nie można narzekać. Fabryczny radioodtwarzacz to opcja. Seryjnie są dwa niewielkie schowki.
Deska rozdzielcza jest wprawdzie wykonana z twardych materiałów, ale na jakość montażu nie można narzekać. Fabryczny radioodtwarzacz to opcja. Seryjnie są dwa niewielkie schowki.Motor

Fiat Panda II (2003-2012)

Deska rozdzielcza jest wprawdzie wykonana z twardych materiałów, ale na jakość montażu nie można narzekać. Fabryczny radioodtwarzacz to opcja. Seryjnie są dwa niewielkie schowki.
Deska rozdzielcza jest wprawdzie wykonana z twardych materiałów, ale na jakość montażu nie można narzekać. Fabryczny radioodtwarzacz to opcja. Seryjnie są dwa niewielkie schowki.Motor
Schowek pod fotelem pasażera to opcja. W początkowym okresie produkcji kosztował 200 zł.
Schowek pod fotelem pasażera to opcja. W początkowym okresie produkcji kosztował 200 zł.Motor
Atrakcyjna kolorystyka ożywia wnętrze. Nawet po latach wygląda dobrze nie tylko na zdjęciach.
Atrakcyjna kolorystyka ożywia wnętrze. Nawet po latach wygląda dobrze nie tylko na zdjęciach.Motor
Podwójny, elektrycznie otwierany, szklany dach to wyjątkowa rzadkość.
Podwójny, elektrycznie otwierany, szklany dach to wyjątkowa rzadkość.Motor
Duży plus za jakość tapicerek (jak na ten, budżetowy przecież, segment) i trwałe fotele.
Duży plus za jakość tapicerek (jak na ten, budżetowy przecież, segment) i trwałe fotele.Motor
Wersje 100 HP mają 6. biegową skrzynię. Dość szybko zużywają się w niej synchronizatory.
Wersje 100 HP mają 6. biegową skrzynię. Dość szybko zużywają się w niej synchronizatory.Motor
Fiat Panda I (1980-2003)
Fiat Panda I (1980-2003)Motor
Przed zakupem sprawdźmy, czy auto ma dzielone oparcie tylnej kanapy (opcja za 400 zł).
Przed zakupem sprawdźmy, czy auto ma dzielone oparcie tylnej kanapy (opcja za 400 zł).Motor
Bagażnik jest ustawny, ale ma niewielką pojemność: 230/860 l. Wiele egzemplarzy zamiast koła zapasowego ma zbiornik LPG.
Bagażnik jest ustawny, ale ma niewielką pojemność: 230/860 l. Wiele egzemplarzy zamiast koła zapasowego ma zbiornik LPG.Motor
Przełącznik do elektrycznej regulacji lusterek (500 zł) znajduje się na tunelu środowym.
Przełącznik do elektrycznej regulacji lusterek (500 zł) znajduje się na tunelu środowym.Motor
Włączenie trybu CITY zwiększa siłę elektrycznego układu wspomagania kierownicy.
Włączenie trybu CITY zwiększa siłę elektrycznego układu wspomagania kierownicy.Motor
W roku 2003 za manualną klimatyzację trzeba było dopłacić ok. 3000 zł.
W roku 2003 za manualną klimatyzację trzeba było dopłacić ok. 3000 zł.Motor
Główne atuty modelu, to solidny montaż, wzorowe zaplecze części zamiennych i funkcjonalne wnętrze.
Główne atuty modelu, to solidny montaż, wzorowe zaplecze części zamiennych i funkcjonalne wnętrze.Motor
Klimatyzacja automatyczna kosztowała aż 5000 zł. Cieszyła się małym zainteresowaniem.
Klimatyzacja automatyczna kosztowała aż 5000 zł. Cieszyła się małym zainteresowaniem.Motor

Zobacz również:

    Fiat Panda 4x4 i Cross

    Debiut: 2004 r. Cechy szczególne: dołączany napęd na tylne koła.
    Debiut: 2004 r. Cechy szczególne: dołączany napęd na tylne koła.Motor
    Debiut: 2005 r. Cechy szczególne: stylizacja, dołączany napęd na tylne koła.
    Debiut: 2005 r. Cechy szczególne: stylizacja, dołączany napęd na tylne koła.Motor

    Fiat Panda 100 HP

    Debiut: 2006: Cechy szczególne: silnik 1.4 16V 100 KM, stylizacja.
    Debiut: 2006: Cechy szczególne: silnik 1.4 16V 100 KM, stylizacja.Motor
    • Incydentalne przypadki korozji klapy tylnej (pojawia się w okolicach zamka).
    • Bardzo szybko koroduje układ wydechowy.
    • Zacinają się klamki oraz zamki. Czasem trudno otworzyć maskę (łamie się mocowanie linki, zaciera się linka).
    • Starsze silniki 1.3 M-jet zużywają sporo oleju. Jeśli nie dbamy o jego uzupełnianie, może dość do uszkodzenia układu rozrządu.
    • Ze względu na przystępne ceny, warto szukać aut bogato wyposażonych.
    • Egzemplarzy z pierwszej ręki.
    • Podstawowych, ubogo wyposażonych wersji 1.1 bez wspomagania kierownicy.
    • Egzemplarzy, które wcześniej jeździły we flotach samochodowych.

    Dane techniczne: Fiat Panda II (2003-2012)

    Wersje
    1.1
    1.2
    1.2
    1.4
    1.3 M-jet
    1.3 M-jet
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1108 cm3
    1242 cm3
    1242 cm3
    1368 cm3
    1248 cm3
    1248 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/8
    R4/8
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    54 KM
    60 KM
    69 KM
    100 KM
    70 KM
    75 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    88 Nm
    102 Nm
    102 Nm
    131 Nm
    145 Nm
    145 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    150 km/h
    155 km/h
    162 km/h
    185 km/h
    160 km/h
    165 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    15,0 s
    14,0 s
    13,4 s
    9,5 s
    13,0 s
    12,4 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    5,7
    5,6
    4,0
    6,5
    4,3
    4,3
    Motor
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?