Używany Fiat Uno II (1989-2002)

Korozja to największy wróg Uno. Eksploatacja mocno zardzewiałych egzemplarzy jest już niebezpieczna.
Korozja to największy wróg Uno. Eksploatacja mocno zardzewiałych egzemplarzy jest już niebezpieczna.Motor
Skromna deska rozdzielcza jest wykonana z twardych plastików i generuje spory hałas podczas jazdy. Nad nawiewami środkowymi producent ukrył popielniczkę (podnosi się fragment półki).
Skromna deska rozdzielcza jest wykonana z twardych plastików i generuje spory hałas podczas jazdy. Nad nawiewami środkowymi producent ukrył popielniczkę (podnosi się fragment półki).Motor

Zobacz również:

    Fiat Uno II (1989-2002)

    Następca Uno: Fiat Punto jest staranniej wykonany i lepiej zabezpieczony przed korozją.
    Następca Uno: Fiat Punto jest staranniej wykonany i lepiej zabezpieczony przed korozją.Fiat
    Praktyczny bagażnik jest obszerny – ma pojemność 270 l. Po złożeniu kanapy wzrasta do 970 l.
    Praktyczny bagażnik jest obszerny – ma pojemność 270 l. Po złożeniu kanapy wzrasta do 970 l.Motor
    Jeśli Uno, to tylko z silnikiem benzynowym, najlepiej 0.9, 1.0 FIRE lub 1.4.
    Jeśli Uno, to tylko z silnikiem benzynowym, najlepiej 0.9, 1.0 FIRE lub 1.4.Motor
    Fatalnie pracuje skrzynia biegów. Haczy, a przełożenia zmienia się nieprecyzyjnie.
    Fatalnie pracuje skrzynia biegów. Haczy, a przełożenia zmienia się nieprecyzyjnie.Motor
    W Uno ssanie uruchamia się ręcznie za pomocą cięgła.
    W Uno ssanie uruchamia się ręcznie za pomocą cięgła.Motor
    Wyjątek potwierdza regułę: opisywany egzemplarz jeszcze nie jest zardzewiały!
    Wyjątek potwierdza regułę: opisywany egzemplarz jeszcze nie jest zardzewiały!Motor
    Z tyłu zmieszczą się dwie osoby. Zapięcie fotelika utrudniają krótkie pasy.
    Z tyłu zmieszczą się dwie osoby. Zapięcie fotelika utrudniają krótkie pasy.Motor
    Skromna deska rozdzielcza jest wykonana z twardych plastików i generuje spory hałas podczas jazdy. Nad nawiewami środkowymi producent ukrył popielniczkę (podnosi się fragment półki).
    Skromna deska rozdzielcza jest wykonana z twardych plastików i generuje spory hałas podczas jazdy. Nad nawiewami środkowymi producent ukrył popielniczkę (podnosi się fragment półki).Motor
    Przy odrobinie szczęścia wciąż można trafić na zadbane Uno. Na zdjęciach auto z 1995 roku w wersji 1.0 FIRE.
    Przy odrobinie szczęścia wciąż można trafić na zadbane Uno. Na zdjęciach auto z 1995 roku w wersji 1.0 FIRE.Motor
    Pojedyncza wycieraczka nie radzi sobie przy większych ulewach.
    Pojedyncza wycieraczka nie radzi sobie przy większych ulewach.Motor
    Korozja to największy wróg Uno. Eksploatacja mocno zardzewiałych egzemplarzy jest już niebezpieczna.
    Korozja to największy wróg Uno. Eksploatacja mocno zardzewiałych egzemplarzy jest już niebezpieczna.Motor
    • Korozja nadwozia: używane Uno rdzewieją na potęgę. Chodzi nie tylko o estetykę nadwozia, ale o korozję elementów nośnych takich jak progi czy mocowanie przedniego zawieszenia.
    • Usterki instalacji elektrycznej: śniedzieją połączenia, przestają działać światła, szwankuje osprzęt silnika.
    • Wycieki płynów: z używanych egzemplarzy wycieka olej, płyn chłodniczy.
    • Zapieczone hamulce: zapiekają się przednie zaciski hamulcowe, nie działa ręczny.

    Dane techniczne: Fiat Uno II (1989-2002)

    Wersje
    0.9
    1.0 FIRE
    1.4 i.e.
    1.7 DS
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    diesel
    Pojemność skokowa
    899 cm3
    999 cm3
    1372 cm3
    1697 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/8
    R4/8
    R4/8
    Moc maksymalna
    39 KM
    44 KM
    70 KM
    58 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    65 Nm
    76 Nm
    106 Nm
    98 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    139 km/h
    145 km/h
    165 km/h
    155 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    22,3 s
    16,4 s
    12,4 s
    15,9 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    6,5
    6,6
    7,5
    5,5