Motocykle 125 dla prawdziwych chłopów. Musisz mierzyć co najmniej 180 cm

Najlepsze motocykle 125 dla wysokich. W tym rankingu nie może zabraknąć Hondy Varadero 125.
Najlepsze motocykle 125 dla wysokich. W tym rankingu nie może zabraknąć Hondy Varadero 125.Hondamateriały prasowe

Zobacz również:

Motocykle 125 dla wysokich. Te modele wyglądają "dorośle"

Honda XL 125 Varadero - mniejsze "Wiaderko" dla wymagających fanów turystyki

Czerwony motocykl turystyczny z kufrem i szybą, ustawiony na centralnej podnóżce, dobrze widoczne elementy takie jak hamulec tarczowy i układ wydechowy.
Honda XL 125 Varadero jest także niekwestionowanym liderem w rankingach motocykli turystycznych o pojemności 125 cm3.Hondamateriały prasowe

Junak M15 - duży, ciężki i nie najmocniejszy w stawce

Czarny motocykl typu cruiser z białym zbiornikiem paliwa, elegancką linią, widocznym układem wydechowym i detalami mechanicznymi, ustawiony na białym tle.
Przy tak wysokiej masie brakuje mocniejszego silnika. Jednostka napędowa Junaka M15 generuje moc 11 KM.Junakmateriały prasowe

Romet RCR 125 - wygląda tak, jakby napędzał go potężny silnik w układzie V

Czarny motocykl typu cruiser z dużym przednim kołem, metalicznymi elementami, pojedynczym siedzeniem oraz okrągłym reflektorem z przodu. Całość utrzymana jest w nowoczesnym, stylowym designie.
Ten model można pomylić z potężnym cruiserem. Podobnie jak Varadero, Romet RCR 125 również posiada silnik V2.Rometmateriały prasowe

Barton GT 125 - najtańszy nowy Adventure na rynku

Sportowy niebieski motocykl typu naked z czarno-srebrnymi detalami, ustawiony na białym tle z widocznym przednim i tylnym kołem oraz dużą szybą przednią
To najtańszy nowy motocykl ADV na rynku.Bartonmateriały prasowe

Kymco Downtown 125i - miejski skuter 125 dla wysokich

Czarny nowoczesny skuter z aerodynamiczną sylwetką, dużą osłoną przednią i sportowym charakterem, widoczny z boku na białym tle.
Maxiskuter na kat. B i A1. Kymco Downtown 125i posiada silnik o mocy 15 KM.Kymcomateriały prasowe
Nowy Mercedes CLA bez tajemnic. Nowa generacja, nowe technologie, nowy napędAdam MajcherekINTERIA.PL