Używany Citroen C6 (2005-2012)

Citroen C6 jest wyposażony w hydropneumatyczne zawieszenie trzeciej generacji Hydractive 3+. Ma 16 stopni tłumienia oraz trzy tryby pracy.
Citroen C6 jest wyposażony w hydropneumatyczne zawieszenie trzeciej generacji Hydractive 3+. Ma 16 stopni tłumienia oraz trzy tryby pracy.Motor
Kierowca ma do dyspozycji trzy wyświetlacze. Dwa z nich (na konsoli i za kierownicą) są konwencjonalne. Trzeci to Head-Up Display (HUD) – rzutuje obraz na szybę.
Kierowca ma do dyspozycji trzy wyświetlacze. Dwa z nich (na konsoli i za kierownicą) są konwencjonalne. Trzeci to Head-Up Display (HUD) – rzutuje obraz na szybę.Motor

Citroen C6 (2005-2012)

Citroen C6 jest wyposażony w hydropneumatyczne zawieszenie trzeciej generacji Hydractive 3+. Ma 16 stopni tłumienia oraz trzy tryby pracy.
Citroen C6 jest wyposażony w hydropneumatyczne zawieszenie trzeciej generacji Hydractive 3+. Ma 16 stopni tłumienia oraz trzy tryby pracy.Motor
Dzięki specjalnie wyprofilowanej tylnej szybie, aerodynamika zastępuje wycieraczkę.
Dzięki specjalnie wyprofilowanej tylnej szybie, aerodynamika zastępuje wycieraczkę.Motor
Otwiera się tylko klapa, tak jak w sedanach. Bagażnik ma pojemność 420 l.
Otwiera się tylko klapa, tak jak w sedanach. Bagażnik ma pojemność 420 l.Motor
Diesle V6 cieszą się zaskakująco dużym zainteresowaniem... jeśli są młode.
Diesle V6 cieszą się zaskakująco dużym zainteresowaniem... jeśli są młode.Motor
Panel do regulacji (góra/dół, jasność) wyświetlacza HUD jest łatwy w obsłudze.
Panel do regulacji (góra/dół, jasność) wyświetlacza HUD jest łatwy w obsłudze.Motor
Kierowca ma do dyspozycji trzy wyświetlacze. Dwa z nich (na konsoli i za kierownicą) są konwencjonalne. Trzeci to Head-Up Display (HUD) – rzutuje obraz na szybę.
Kierowca ma do dyspozycji trzy wyświetlacze. Dwa z nich (na konsoli i za kierownicą) są konwencjonalne. Trzeci to Head-Up Display (HUD) – rzutuje obraz na szybę.Motor

Zobacz również:

    Citroen C6 (2005-2012) - podsumowanie

    • Wycieki oleju z silników wysokoprężnych.
    • Stare diesle mają zwykle zużyty filtr cząstek stałych.
    • Automatyczne skrzynie są drogie w obsłudze.
    • Nie warto kupować okazyjnie tanich aut po wypadku. Elementy karoserii są drogie. Np. za używaną maskę trzeba zapłacić nawet 2 tys. zł.

    Dane techniczne: Citroen C6 (2005-2012)

    Wersja
    3.0 V6
    2.2 16V HDI
    2.7 V6 HDI
    3.0 V6 HDI
    Silnik
    benzynowy
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2946 cm3
    2179 cm3
    2720 cm3
    2993 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V6/24
    R4/16
    V6/24
    V6/24
    Moc maksymalna
    215 KM
    173 KM
    208 KM
    240 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    290 Nm
    400 Nm
    440 Nm
    450 Nm
    Osiągi    
    Prędkość maksymalna
    230 km/h
    210 km/h
    230 km/h
    240 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    9,4 s
    9,6 s
    8,9 s
    8,5 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
    11,2
    6,6
    7,6
    7,4
    *dane fabryczne