Używany Citroen C6 (2005-2012)

Citroen C6 jest wyposażony w hydropneumatyczne zawieszenie trzeciej generacji Hydractive 3+. Ma 16 stopni tłumienia oraz trzy tryby pracy.
Citroen C6 jest wyposażony w hydropneumatyczne zawieszenie trzeciej generacji Hydractive 3+. Ma 16 stopni tłumienia oraz trzy tryby pracy.Motor
Kierowca ma do dyspozycji trzy wyświetlacze. Dwa z nich (na konsoli i za kierownicą) są konwencjonalne. Trzeci to Head-Up Display (HUD) – rzutuje obraz na szybę.
Kierowca ma do dyspozycji trzy wyświetlacze. Dwa z nich (na konsoli i za kierownicą) są konwencjonalne. Trzeci to Head-Up Display (HUD) – rzutuje obraz na szybę.Motor

Citroen C6 (2005-2012)

Citroen C6 jest wyposażony w hydropneumatyczne zawieszenie trzeciej generacji Hydractive 3+. Ma 16 stopni tłumienia oraz trzy tryby pracy.
Citroen C6 jest wyposażony w hydropneumatyczne zawieszenie trzeciej generacji Hydractive 3+. Ma 16 stopni tłumienia oraz trzy tryby pracy.Motor
Dzięki specjalnie wyprofilowanej tylnej szybie, aerodynamika zastępuje wycieraczkę.
Dzięki specjalnie wyprofilowanej tylnej szybie, aerodynamika zastępuje wycieraczkę.Motor
Otwiera się tylko klapa, tak jak w sedanach. Bagażnik ma pojemność 420 l.
Otwiera się tylko klapa, tak jak w sedanach. Bagażnik ma pojemność 420 l.Motor
Diesle V6 cieszą się zaskakująco dużym zainteresowaniem... jeśli są młode.
Diesle V6 cieszą się zaskakująco dużym zainteresowaniem... jeśli są młode.Motor
Panel do regulacji (góra/dół, jasność) wyświetlacza HUD jest łatwy w obsłudze.
Panel do regulacji (góra/dół, jasność) wyświetlacza HUD jest łatwy w obsłudze.Motor
Kierowca ma do dyspozycji trzy wyświetlacze. Dwa z nich (na konsoli i za kierownicą) są konwencjonalne. Trzeci to Head-Up Display (HUD) – rzutuje obraz na szybę.
Kierowca ma do dyspozycji trzy wyświetlacze. Dwa z nich (na konsoli i za kierownicą) są konwencjonalne. Trzeci to Head-Up Display (HUD) – rzutuje obraz na szybę.Motor

Citroen C6 (2005-2012) - podsumowanie

  • Wycieki oleju z silników wysokoprężnych.
  • Stare diesle mają zwykle zużyty filtr cząstek stałych.
  • Automatyczne skrzynie są drogie w obsłudze.
  • Nie warto kupować okazyjnie tanich aut po wypadku. Elementy karoserii są drogie. Np. za używaną maskę trzeba zapłacić nawet 2 tys. zł.

Dane techniczne: Citroen C6 (2005-2012)

Wersja
3.0 V6
2.2 16V HDI
2.7 V6 HDI
3.0 V6 HDI
Silnik
benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
2946 cm3
2179 cm3
2720 cm3
2993 cm3
Układ cylindrów/zawory
V6/24
R4/16
V6/24
V6/24
Moc maksymalna
215 KM
173 KM
208 KM
240 KM
Maksymalny moment obrotowy
290 Nm
400 Nm
440 Nm
450 Nm
Osiągi    
Prędkość maksymalna
230 km/h
210 km/h
230 km/h
240 km/h
Przysp. 0-100 km/h
9,4 s
9,6 s
8,9 s
8,5 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
11,2
6,6
7,6
7,4
*dane fabryczne