Te 8,9-letnie samochody używane lepiej omijać. Na liście także auta premium

Dacia Sandero to absolutny hit sprzedaży w Europie. Aż 51 proc. nowych egzemplarzy zarejestrowanych w lutym miało na pokładzie fabryczną instalację gazową
Najgorsze 8- i 9-letnie auta używane według TÜV 2025.materiały prasowe

Spis treści:

  1. Używany Ford Focus III - opinia TÜV
  2. Używane BMW X5/X6 w raporcie TÜV
  3. Używana Dacia Sandero - opinia TÜV
  4. Używana Dacia Duster I generacji według TÜV
  5. Używane BMW serii 5 w raporcie TÜV
  • Kia Picanto - 21,7 proc. usterek, 76 tys. km
  • Opel Insignia - 21,7 proc. usterek, 147 tys. km
  • Peugeot 2008 - 21,7 proc. usterek, 89 tys. km
  • Hyundai i30 - 22,0 proc. usterek, 116 tys. km
  • Peugeot 308 - 22,1 proc. usterek, 126 tys. km
  • Volkswagen Sharan - 22,1 proc. usterek, 150 tys. km
  • Renault Twingo - 22,3 proc. usterek, 72 tys. km
  • Citroen C3 - 22,7 proc. usterek, 82 tys. km
  • Fiat Panda - 22,9 proc. usterek, 73 tys. km
  • BMW 2 Active Tourer - 23,2 proc. usterek, 113 tys. km
  • Fiat 500 - 23,5 proc. usterek, 72 tys. km
  • Ford Fiesta - 24,3 proc. usterek, 93 tys. km
  • Nissan Micra - 24,4 proc. usterek, 74 tys. km
  • Renault Clio - 24,8 proc. usterek, 91 tys. km
  • Citroen Berlingo - 25,3 proc. usterek, 118 tys. km
  • Ford Focus - 26,1 proc. usterek, 124 tys. km
  • BMW X5/X6 - 27,4 proc. usterek, 153 tys. km
  • Dacia Sandero - 27,8 proc. usterek, 87 tys. km
  • Dacia Duster - 29,8 proc. usterek, 101 tys. km
  • BMW serii 5/6 - 29,9 proc. usterek, 163 tys. Km

Używany Ford Focus III - opinia TÜV

Używane BMW X5/X6 w raporcie TÜV

Zobacz również:

    Używana Dacia Sandero - opinia TÜV

    Używana Dacia Duster I generacji według TÜV

    Używane BMW serii 5 w raporcie TÜV

    Stary Passat czy nowe chińczyki? Zaskakujące wyniki testuINTERIA.PL