Porsche 911 Carrera S PDK - test

Tylny spoiler podnosi się automatycznie przy prędkości 120 km/h. Chowa się, gdy samochód zwolni poniżej 80 km/h.
Tylny spoiler podnosi się automatycznie przy prędkości 120 km/h. Chowa się, gdy samochód zwolni poniżej 80 km/h.Motor
Kokpit zachował elegancki styl poprzednika. Nowością jest wysoka środkowa konsola.
Kokpit zachował elegancki styl poprzednika. Nowością jest wysoka środkowa konsola.Motor

Porsche 911 Carrera S PDK

Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor
Porsche 911 Carrera S PDK
Porsche 911 Carrera S PDKMotor

Porsche 911 Carrera S PDK

Silnik widać tak naprawdę dopiero po zajrzeniu pod auto. Imponuje budowa wydechu.
Silnik widać tak naprawdę dopiero po zajrzeniu pod auto. Imponuje budowa wydechu.Motor
Z tyłu jest ciasno, lepiej wykorzystać te miejsca jako dodatkową przestrzeń bagażową. Oparcia można złożyć, więc da się tu nawet zmieścić coś większego niż siatki z zakupami.
Z tyłu jest ciasno, lepiej wykorzystać te miejsca jako dodatkową przestrzeń bagażową. Oparcia można złożyć, więc da się tu nawet zmieścić coś większego niż siatki z zakupami.Motor
Tradycja w 911 – niepozornie wyglądające fotele zapewniają świetne podparcie w zakrętach.
Tradycja w 911 – niepozornie wyglądające fotele zapewniają świetne podparcie w zakrętach.Motor
Kokpit zachował elegancki styl poprzednika. Nowością jest wysoka środkowa konsola.
Kokpit zachował elegancki styl poprzednika. Nowością jest wysoka środkowa konsola.Motor
Po otwarciu pokrywy silnika jedynym widocznym elementem jest wielka obudowa chłodnicy.
Po otwarciu pokrywy silnika jedynym widocznym elementem jest wielka obudowa chłodnicy.Motor
W głębokim przednim luku mieści się mniej więcej tyle, co w bagażniku Toyoty Aygo. W rzeczywistości jest on o 10 l większy niż obiecuje producent.
W głębokim przednim luku mieści się mniej więcej tyle, co w bagażniku Toyoty Aygo. W rzeczywistości jest on o 10 l większy niż obiecuje producent.Motor
Tylny spoiler podnosi się automatycznie przy prędkości 120 km/h. Chowa się, gdy samochód zwolni poniżej 80 km/h.
Tylny spoiler podnosi się automatycznie przy prędkości 120 km/h. Chowa się, gdy samochód zwolni poniżej 80 km/h.Motor
Charakteru Porsche 911 nie zepsuły ani elektryczne wspomaganie kierownicy, ani układ Start-Stop.
Charakteru Porsche 911 nie zepsuły ani elektryczne wspomaganie kierownicy, ani układ Start-Stop.Motor

Zobacz również:

    Porsche 911 Carrera S PDK - podsumowanie

    Nowość w 911

    Jeden z tradycyjnych pięciu pierścieni ze wskaźnikami wypełnił 4,6-calowy ekran

    Sprawdzimy też np. temp. wody i oleju, ciśnienie oleju i napięcie akumulatora.
    Sprawdzimy też np. temp. wody i oleju, ciśnienie oleju i napięcie akumulatora.Motor
    Ekranik może także wyświetlać wskazania systemu nawigacyjnego.
    Ekranik może także wyświetlać wskazania systemu nawigacyjnego.Motor
    Pozostałe funkcje służą m.in. do obsługi audio czy komputera pokładowego (fot.).
    Pozostałe funkcje służą m.in. do obsługi audio czy komputera pokładowego (fot.).Motor
    Można śledzić chwilowe przeciążenia (lub ich szczytowe wartości - fot.).
    Można śledzić chwilowe przeciążenia (lub ich szczytowe wartości - fot.).Motor

    Porsche 911 Carrera S PDK - centrum zarządzania systemami

    Porsche 911 Carrera S PDK: centrum zarządzania systemami
    Porsche 911 Carrera S PDK: centrum zarządzania systemamiMotor

    Imponujące własności jezdne nowej „dziewięćsetjedenastki”

    Nowość Porsche zachwyciła podczas redakcyjnych pomiarów. Imponuje przede wszystkim łatwość, z jaką 911 daje się precyzyjnie prowadzić – każdy, nawet najmniejszy, ruch kierownicy wywołuje reakcję auta.
    Nowość Porsche zachwyciła podczas redakcyjnych pomiarów. Imponuje przede wszystkim łatwość, z jaką 911 daje się precyzyjnie prowadzić – każdy, nawet najmniejszy, ruch kierownicy wywołuje reakcję auta.Motor
    Podczas gwałtownych zmian kierunków samochód pozostaje bardzo stabilny...
    Podczas gwałtownych zmian kierunków samochód pozostaje bardzo stabilny...Motor
    ...a po wyłączeniu systemu PSM pozwala kierowcy na zabawę kontrolowanymi poślizgami.
    ...a po wyłączeniu systemu PSM pozwala kierowcy na zabawę kontrolowanymi poślizgami.Motor
    Na uznanie – tradycyjnie już dla tej marki – zasługuje układ hamulcowy testowanego Porsche. Mimo, że nie ma tu ceramicznych tarcz (wymagają dopłaty), do zatrzymania ze 100 km/h wystarczą zaledwie 33 metry!
    Na uznanie – tradycyjnie już dla tej marki – zasługuje układ hamulcowy testowanego Porsche. Mimo, że nie ma tu ceramicznych tarcz (wymagają dopłaty), do zatrzymania ze 100 km/h wystarczą zaledwie 33 metry!Motor

    Dane techniczne: Porsche 911 Carrera S PDK

    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    3800 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    B6/24
    Układ
    wzdłużny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    400 KM/7400
    Maks. moment obrotowy
    440 Nm/5600
    Napęd
    tylny
    Skrzynia biegów
    aut./7-biegowa (PDK)
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tył
    wielowahaczowe
    Długość/szerokość/wysokość
    449/181/130 cm
    Rozstaw osi
    245 cm
    Średnica zawracania
    11,1 m
    Masa/ładowność
    1415/435 kg
    Pojemność bagażnika
    135 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    64 l (Pb 98)
    Opony (przód; tył)
    235/35 R20; 295/30 R20
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    302 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    4,3/4,1 s*
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    12,2/6,7/8,7
    Emisja dwutlenku węgla
    205 g/km
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    4,3 s
    Przyspieszenie 0-150 km/h
    8,5 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h
    14,8 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    5,0 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    9,2 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    33,0 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    32,8 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    70,3 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    13,6/8,8
    Rzeczywista pojemność bagażnika**
    145 l
    Cena wersji podstawowej***
    503 495 zł
    Cena
    521 468 zł
    *seryjnie/z Chrono Plus; **zmierzone metodą VDA (za pomocą pudełek 20x10x5 cm); ***z tym samym silnikiem; cena wyliczona przy kursie 1 euro - 4,15 zł