Używane Porsche 911 (964, 993, 996)

Chcąc kupić Porsche 911 trzeba liczyć się z dużymi kosztami. I to nie tylko na zakup auta.
Chcąc kupić Porsche 911 trzeba liczyć się z dużymi kosztami. I to nie tylko na zakup auta.Motor
Porsche 911 (964): tradycyjnie – pięć okrągłych wskaźników i stacyjka po lewej stronie kierownicy. Airbagi pojawiły się w 1991 roku.
Porsche 911 (964): tradycyjnie – pięć okrągłych wskaźników i stacyjka po lewej stronie kierownicy. Airbagi pojawiły się w 1991 roku.Motor
Porsche 911 (993): właściwie bez zmian w stosunku do modelu 964. Główna różnica to inna kierownica, z wygodniejszym klaksonem.
Porsche 911 (993): właściwie bez zmian w stosunku do modelu 964. Główna różnica to inna kierownica, z wygodniejszym klaksonem.Motor
Porsche 911 (996): w wersji ze skrzynią Tiptronic przełożenia można zmieniać dźwignią lub manetkami na trójramiennej kierownicy.
Porsche 911 (996): w wersji ze skrzynią Tiptronic przełożenia można zmieniać dźwignią lub manetkami na trójramiennej kierownicy.Motor

Porsche 911 (964, 993, 996)

Porsche 911 (993) z 1996 r.
Porsche 911 (993) z 1996 r.Porsche
Porsche 911 (964) z 1992 r.
Porsche 911 (964) z 1992 r.Porsche
Porsche 911 (997) z 2005 r.
Porsche 911 (997) z 2005 r.Porsche
Porsche 911 (996) z 2002 r.
Porsche 911 (996) z 2002 r.Porsche
Porsche 911 (996) z 1997 r.
Porsche 911 (996) z 1997 r.Porsche
Porsche 911 (964) z 1989 r.
Porsche 911 (964) z 1989 r.Porsche
300-konnemu silnikowi o pojemności 3,4 l zdarzają się wycieki.
300-konnemu silnikowi o pojemności 3,4 l zdarzają się wycieki.Motor
Tylne siedzenia jak w poprzednich modelach – dla dzieci.
Tylne siedzenia jak w poprzednich modelach – dla dzieci.Motor
Fotele są wygodne i bardzo trwałe. Śladów zużycia nie widać.
Fotele są wygodne i bardzo trwałe. Śladów zużycia nie widać.Motor
Porsche 911 (996): w wersji ze skrzynią Tiptronic przełożenia można zmieniać dźwignią lub manetkami na trójramiennej kierownicy.
Porsche 911 (996): w wersji ze skrzynią Tiptronic przełożenia można zmieniać dźwignią lub manetkami na trójramiennej kierownicy.Motor
250-konny silnik jest bardzo trwały. Ale trzeba o niego dbać.
250-konny silnik jest bardzo trwały. Ale trzeba o niego dbać.Motor
Początkowo z tyłu były pasy statyczne. Tu są bezwładnościowe.
Początkowo z tyłu były pasy statyczne. Tu są bezwładnościowe.Motor
Fotele często mają elektryczną regulację i skórzaną tapicerkę.
Fotele często mają elektryczną regulację i skórzaną tapicerkę.Motor
Porsche 911 (964): tradycyjnie – pięć okrągłych wskaźników i stacyjka po lewej stronie kierownicy. Airbagi pojawiły się w 1991 roku.
Porsche 911 (964): tradycyjnie – pięć okrągłych wskaźników i stacyjka po lewej stronie kierownicy. Airbagi pojawiły się w 1991 roku.Motor
Aluminiowy kolektor to znak rozpoznawczy wersji 286 KM.
Aluminiowy kolektor to znak rozpoznawczy wersji 286 KM.Motor
Miejsca z tyłu jest niewiele. Pojemnik na płyty CD to rzadkość.
Miejsca z tyłu jest niewiele. Pojemnik na płyty CD to rzadkość.Motor
Porsche 911 (993): właściwie bez zmian w stosunku do modelu 964. Główna różnica to inna kierownica, z wygodniejszym klaksonem.
Porsche 911 (993): właściwie bez zmian w stosunku do modelu 964. Główna różnica to inna kierownica, z wygodniejszym klaksonem.Motor
W modelach z Europy elektryczna regulacja jest dość rzadka.
W modelach z Europy elektryczna regulacja jest dość rzadka.Motor
Jeśli Porsche 911 jest regularnie serwisowane, może przejechać bez remontu ponad pół miliona km.
Jeśli Porsche 911 jest regularnie serwisowane, może przejechać bez remontu ponad pół miliona km.Motor
Chcąc kupić Porsche 911 trzeba liczyć się z dużymi kosztami. I to nie tylko na zakup auta.
Chcąc kupić Porsche 911 trzeba liczyć się z dużymi kosztami. I to nie tylko na zakup auta.Motor

Zobacz również:

    Porsche 911 (964, 993, 996) - podsumowanie

    Porsche 911 (964, 993, 996): historia modelu

    Porsche 911 – fabryczny kod 964 (1989-1994)

    Linia nadwozia właściwie niezmieniona od 1963 roku.
    Linia nadwozia właściwie niezmieniona od 1963 roku.Motor
    Porsche 911 (964): pierwszy w historii modelu 911 samochód dostępny z napędem na cztery koła.
    Porsche 911 (964): pierwszy w historii modelu 911 samochód dostępny z napędem na cztery koła.Motor

    Porsche 911 – fabryczny kod 993 (1993-1998)

    Technicznie model 993 jest bardzo zbliżony do 964.
    Technicznie model 993 jest bardzo zbliżony do 964.Motor
    Porsche 911 (993): ostatnie chłodzone powietrzem Porsche 911 jest dziś cenionym klasykiem.
    Porsche 911 (993): ostatnie chłodzone powietrzem Porsche 911 jest dziś cenionym klasykiem.Motor

    Porsche 911 – fabryczny kod 996 (1997-2005)

    Pierwsza generacja 911 z silnikiem chłodzonym cieczą.
    Pierwsza generacja 911 z silnikiem chłodzonym cieczą.Motor
    Porsche 911 (996): spora liczba wyprodukowanych aut powoduje, że ceny modelu 996 są niskie.
    Porsche 911 (996): spora liczba wyprodukowanych aut powoduje, że ceny modelu 996 są niskie.Motor

    Porsche 911 (964, 993, 996): dane techniczne

    Dane techniczne: Porsche 911 (964, 993, 996)

     
    964
    993
    996
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    3600 cm3
    3600 cm3
    3387 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    B6/12
    B6/12
    B6/24
    Moc maksymalna
    250 KM
    286 KM
    300 KM
    Maks. moment obrotowy
    310 Nm
    340 Nm
    350 Nm
    Pojemność bagażnika
    90 l
    125 l
    130 l
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    425/165/131 cm
    425/165/131 cm
    443/177/130 cm
    Rozstaw osi
    227 cm
    227 cm
    235 cm
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    260 km/h
    275 km/h
    280 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,7 s
    5,4 s
    5,2 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    12,8
    12,4
    11,8

    Dane eksploatacyjne: Porsche 911 (964, 993, 996)

    Dane eksploatacyjne: Porsche 911 (964, 993, 996)

     
    964
    993
    996
    Interwał wymiany rozrządu
    łańcuch
    łańcuch
    łańcuch
    Interwał wymiany oleju
    20 tys. km
    20 tys. km
    20 tys. km
    Pojemność układu smarowania
    11,5 l
    11,5 l
    10,25 l
    Pojemność układu chłodzenia
    -
    -
    9,5 l
    Ilość płynu hamulcowego (DOT 4)
    1,6 l
    1,6 l
    1,0 l
    Ilość oleju w skrzyni biegów
    3,6 l
    3,6 l
    2,7 l
    Interwał wymiany oleju w skrzyni
    80 tys. km
    80 tys. km
    160 tys. km

    Porsche 911 (964, 993, 996): cechy identyfikacyjne

    Porsche 911 (964, 993, 996): cechy identyfikacyjne
    Porsche 911 (964, 993, 996): cechy identyfikacyjneMotor