Używane Porsche 911 (964, 993, 996)

Chcąc kupić Porsche 911 trzeba liczyć się z dużymi kosztami. I to nie tylko na zakup auta.
Chcąc kupić Porsche 911 trzeba liczyć się z dużymi kosztami. I to nie tylko na zakup auta.Motor
Porsche 911 (964): tradycyjnie – pięć okrągłych wskaźników i stacyjka po lewej stronie kierownicy. Airbagi pojawiły się w 1991 roku.
Porsche 911 (964): tradycyjnie – pięć okrągłych wskaźników i stacyjka po lewej stronie kierownicy. Airbagi pojawiły się w 1991 roku.Motor
Porsche 911 (993): właściwie bez zmian w stosunku do modelu 964. Główna różnica to inna kierownica, z wygodniejszym klaksonem.
Porsche 911 (993): właściwie bez zmian w stosunku do modelu 964. Główna różnica to inna kierownica, z wygodniejszym klaksonem.Motor
Porsche 911 (996): w wersji ze skrzynią Tiptronic przełożenia można zmieniać dźwignią lub manetkami na trójramiennej kierownicy.
Porsche 911 (996): w wersji ze skrzynią Tiptronic przełożenia można zmieniać dźwignią lub manetkami na trójramiennej kierownicy.Motor

Porsche 911 (964, 993, 996)

Porsche 911 (993) z 1996 r.
Porsche 911 (993) z 1996 r.Porsche
Porsche 911 (964) z 1992 r.
Porsche 911 (964) z 1992 r.Porsche
Porsche 911 (997) z 2005 r.
Porsche 911 (997) z 2005 r.Porsche
Porsche 911 (996) z 2002 r.
Porsche 911 (996) z 2002 r.Porsche
Porsche 911 (996) z 1997 r.
Porsche 911 (996) z 1997 r.Porsche
Porsche 911 (964) z 1989 r.
Porsche 911 (964) z 1989 r.Porsche
300-konnemu silnikowi o pojemności 3,4 l zdarzają się wycieki.
300-konnemu silnikowi o pojemności 3,4 l zdarzają się wycieki.Motor
Tylne siedzenia jak w poprzednich modelach – dla dzieci.
Tylne siedzenia jak w poprzednich modelach – dla dzieci.Motor
Fotele są wygodne i bardzo trwałe. Śladów zużycia nie widać.
Fotele są wygodne i bardzo trwałe. Śladów zużycia nie widać.Motor
Porsche 911 (996): w wersji ze skrzynią Tiptronic przełożenia można zmieniać dźwignią lub manetkami na trójramiennej kierownicy.
Porsche 911 (996): w wersji ze skrzynią Tiptronic przełożenia można zmieniać dźwignią lub manetkami na trójramiennej kierownicy.Motor
250-konny silnik jest bardzo trwały. Ale trzeba o niego dbać.
250-konny silnik jest bardzo trwały. Ale trzeba o niego dbać.Motor
Początkowo z tyłu były pasy statyczne. Tu są bezwładnościowe.
Początkowo z tyłu były pasy statyczne. Tu są bezwładnościowe.Motor
Fotele często mają elektryczną regulację i skórzaną tapicerkę.
Fotele często mają elektryczną regulację i skórzaną tapicerkę.Motor
Porsche 911 (964): tradycyjnie – pięć okrągłych wskaźników i stacyjka po lewej stronie kierownicy. Airbagi pojawiły się w 1991 roku.
Porsche 911 (964): tradycyjnie – pięć okrągłych wskaźników i stacyjka po lewej stronie kierownicy. Airbagi pojawiły się w 1991 roku.Motor
Aluminiowy kolektor to znak rozpoznawczy wersji 286 KM.
Aluminiowy kolektor to znak rozpoznawczy wersji 286 KM.Motor
Miejsca z tyłu jest niewiele. Pojemnik na płyty CD to rzadkość.
Miejsca z tyłu jest niewiele. Pojemnik na płyty CD to rzadkość.Motor
Porsche 911 (993): właściwie bez zmian w stosunku do modelu 964. Główna różnica to inna kierownica, z wygodniejszym klaksonem.
Porsche 911 (993): właściwie bez zmian w stosunku do modelu 964. Główna różnica to inna kierownica, z wygodniejszym klaksonem.Motor
W modelach z Europy elektryczna regulacja jest dość rzadka.
W modelach z Europy elektryczna regulacja jest dość rzadka.Motor
Jeśli Porsche 911 jest regularnie serwisowane, może przejechać bez remontu ponad pół miliona km.
Jeśli Porsche 911 jest regularnie serwisowane, może przejechać bez remontu ponad pół miliona km.Motor
Chcąc kupić Porsche 911 trzeba liczyć się z dużymi kosztami. I to nie tylko na zakup auta.
Chcąc kupić Porsche 911 trzeba liczyć się z dużymi kosztami. I to nie tylko na zakup auta.Motor

Porsche 911 (964, 993, 996) - podsumowanie

Porsche 911 (964, 993, 996): historia modelu

Porsche 911 – fabryczny kod 964 (1989-1994)

Linia nadwozia właściwie niezmieniona od 1963 roku.
Linia nadwozia właściwie niezmieniona od 1963 roku.Motor
Porsche 911 (964): pierwszy w historii modelu 911 samochód dostępny z napędem na cztery koła.
Porsche 911 (964): pierwszy w historii modelu 911 samochód dostępny z napędem na cztery koła.Motor

Porsche 911 – fabryczny kod 993 (1993-1998)

Technicznie model 993 jest bardzo zbliżony do 964.
Technicznie model 993 jest bardzo zbliżony do 964.Motor
Porsche 911 (993): ostatnie chłodzone powietrzem Porsche 911 jest dziś cenionym klasykiem.
Porsche 911 (993): ostatnie chłodzone powietrzem Porsche 911 jest dziś cenionym klasykiem.Motor

Porsche 911 – fabryczny kod 996 (1997-2005)

Pierwsza generacja 911 z silnikiem chłodzonym cieczą.
Pierwsza generacja 911 z silnikiem chłodzonym cieczą.Motor
Porsche 911 (996): spora liczba wyprodukowanych aut powoduje, że ceny modelu 996 są niskie.
Porsche 911 (996): spora liczba wyprodukowanych aut powoduje, że ceny modelu 996 są niskie.Motor

Porsche 911 (964, 993, 996): dane techniczne

Dane techniczne: Porsche 911 (964, 993, 996)

 
964
993
996
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
Pojemność skokowa
3600 cm3
3600 cm3
3387 cm3
Układ cylindrów/zawory
B6/12
B6/12
B6/24
Moc maksymalna
250 KM
286 KM
300 KM
Maks. moment obrotowy
310 Nm
340 Nm
350 Nm
Pojemność bagażnika
90 l
125 l
130 l
Wymiar (dł./szer./wys.)
425/165/131 cm
425/165/131 cm
443/177/130 cm
Rozstaw osi
227 cm
227 cm
235 cm
Osiągi
Prędkość maksymalna
260 km/h
275 km/h
280 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,7 s
5,4 s
5,2 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
12,8
12,4
11,8

Dane eksploatacyjne: Porsche 911 (964, 993, 996)

Dane eksploatacyjne: Porsche 911 (964, 993, 996)

 
964
993
996
Interwał wymiany rozrządu
łańcuch
łańcuch
łańcuch
Interwał wymiany oleju
20 tys. km
20 tys. km
20 tys. km
Pojemność układu smarowania
11,5 l
11,5 l
10,25 l
Pojemność układu chłodzenia
-
-
9,5 l
Ilość płynu hamulcowego (DOT 4)
1,6 l
1,6 l
1,0 l
Ilość oleju w skrzyni biegów
3,6 l
3,6 l
2,7 l
Interwał wymiany oleju w skrzyni
80 tys. km
80 tys. km
160 tys. km

Porsche 911 (964, 993, 996): cechy identyfikacyjne

Porsche 911 (964, 993, 996): cechy identyfikacyjne
Porsche 911 (964, 993, 996): cechy identyfikacyjneMotor