Porsche Cayenne GTS - test

Efektowny czerwony lakier jest zarezerwowany dla wersji GTS.
Efektowny czerwony lakier jest zarezerwowany dla wersji GTS.Motor
Wbrew pozorom obsługa licznych przycisków i pokręteł nie sprawia kierowcy większych problemów. Kokpit przypomina tez znany z Panamery. Typowa dla Porsche, najwyższa jakość wykonania.
Wbrew pozorom obsługa licznych przycisków i pokręteł nie sprawia kierowcy większych problemów. Kokpit przypomina tez znany z Panamery. Typowa dla Porsche, najwyższa jakość wykonania.Motor

Zobacz również:

    Porsche Cayenne GTS

    W GTS przednie tarcze hamulcowe mają średnicę 36 cm. W słabszych wersjach 35 cm, a w topowej Turbo S aż 39 cm.
    W GTS przednie tarcze hamulcowe mają średnicę 36 cm. W słabszych wersjach 35 cm, a w topowej Turbo S aż 39 cm.Motor
    Z tyłu nawet 3 osoby mają komfortowe warunki podróżowania.
    Z tyłu nawet 3 osoby mają komfortowe warunki podróżowania.Motor
    Jeśli istnieje połączenie fotela komfortowego i sportowego, to właśnie takie są te w GTS.
    Jeśli istnieje połączenie fotela komfortowego i sportowego, to właśnie takie są te w GTS.Motor
    Silnik V8 o pojemności 4,8 l zachwyca osiągami, ale największe wrażenie robi jego donośny dźwięk.
    Silnik V8 o pojemności 4,8 l zachwyca osiągami, ale największe wrażenie robi jego donośny dźwięk.Motor
    Fotele kierowcy i pasażera wyposażone są w wentylację i podgrzewanie
    Fotele kierowcy i pasażera wyposażone są w wentylację i podgrzewanieMotor
    Zaawansowane centrum sterowania. Z lewej ustawienia szosa–teren, pośrodku tryby pracy zawieszenia, po prawej regulacja prześwitu. Przycisk SPORT na dole to program skrzyni biegów. Obok wyłącznik systemu start/stop.
    Zaawansowane centrum sterowania. Z lewej ustawienia szosa–teren, pośrodku tryby pracy zawieszenia, po prawej regulacja prześwitu. Przycisk SPORT na dole to program skrzyni biegów. Obok wyłącznik systemu start/stop.Motor
    Elektryczna regulacja obejmuje m.in. stopień trzymania bocznego siedziska i oparcia.
    Elektryczna regulacja obejmuje m.in. stopień trzymania bocznego siedziska i oparcia.Motor
    Wbrew pozorom obsługa licznych przycisków i pokręteł nie sprawia kierowcy większych problemów. Kokpit przypomina tez znany z Panamery. Typowa dla Porsche, najwyższa jakość wykonania.
    Wbrew pozorom obsługa licznych przycisków i pokręteł nie sprawia kierowcy większych problemów. Kokpit przypomina tez znany z Panamery. Typowa dla Porsche, najwyższa jakość wykonania.Motor
    Foremny bagażnik o pojemności 670 litrów, przydatne schowki, uchwyty do mocowania bagażu. Cayenne to bardzo praktyczne Porsche.
    Foremny bagażnik o pojemności 670 litrów, przydatne schowki, uchwyty do mocowania bagażu. Cayenne to bardzo praktyczne Porsche.Motor
    Podobnie jak czarne elementy przednich świateł.
    Podobnie jak czarne elementy przednich świateł.Motor
    Efektowny czerwony lakier jest zarezerwowany dla wersji GTS.
    Efektowny czerwony lakier jest zarezerwowany dla wersji GTS.Motor

    Dane techniczne: Porsche Cayenne GTS

    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    4806 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V8/32
    Układ
    wzdłużny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    420 KM/6500
    Maks. moment obrotowy
    515 Nm/3500
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./8-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Zawieszenie przednie
    wielowahaczowe
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Średnica zawracania
    11,9 m
    Masa/ładowność
    2085/755 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    670/1780 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    85 l (Pb 95)
    Opony
    275/45 R20
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    485/195/167 cm
    Rozstaw osi
    290 cm
    Teoretyczny zasięg
    790 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    261 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,7 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    14,8/8,5/10,7
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,9 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,5 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    36,4 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    62,5 dB
    Średnie zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    16,0/12,0
    Rzeczywisty zasięg
    610 km
    Cena*
    448 190 zł
    *przy kursie 1 euro = 4,15 zł