Renesans słynnych marek

Alfa Romeo, Cadillac, Lancia i Saab. Słynne marki, wspaniałe tradycje... i słaba sprzedaż.

Niemniej każda z firm dysponuje solidnym zapleczem wielkich koncernów, które właśnie zaczynają realizację planów wielkiego powrotu. Do 2010 r. popyt na Alfy i Lancie ma wzrosnąć dwukrotnie, zaś Saab będzie dysponował największą gamą modeli w historii. A Cadillac, który - nota bene - nie narzeka na zbyt w USA, może wreszcie w Europie będzie sprzedawał więej aut niż Ferrari na całym świecie. O szczegółach ambitnych planów i szansach ich powodzenia przeczytasz w najnowszym, 38. numerze tygodnika "Motor".

Reklama

W dziale "Przed premierą" tygodnik prezentuje nowości Toyoty (Avensis, iQ, Urban Cruiser), Renault Megane 3 generacji (zadebiutuje w listopadzie) i Mini Crossover Concept.

Porównuje dwa luksusowe auta kompaktowe - Audi A3 z Lancią Delta. Testuje m.in. Seata Ibizę z silnikiem benzynowym 1,6 l i Mitsubishi Lancera Sportback 2.0 DI-D.

W "Używanych" przedstawiono Alfę Romeo 145 i Suzuki Wagon R+, a dział"Technika" poświęcono zawieszeniu. W dziale "Porady" znajdziecie podpowiedzi, co zrobić gdy szyba w naszym samochodzie zostanie uszkodzona.

W "Motopasjach" natomiast przybliżono słnną włoską firmę winiarską Martini. Mija właśnie 40 lat odkąd związała się ze sportem samochodowym - w tym czasie mistrzowie kierownicy odnieśli w jej barwach wiele cennych sukcesów w rajdach i na torach wyścigowych.

Te i wiele innych ciekawych informacji o wszystkim, co wiąże się z motoryzacją znaleźć można w najnowszym, 38 numerze tygodnika "Motor". Od poniedziałku w kioskach!

Dowiedz się więcej na temat: tradycje | romeo | Cadillac | saab | renesans

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje