Sprawdzili, ile zasięgu traci elektryk na autostradzie. Kompromitacja Tesli

Średnio, przy prękości autostradowej 130 km/h, współczesny samochód elektryczny traci aż 1/3 swojego zasięgu
Średnio, przy prękości autostradowej 130 km/h, współczesny samochód elektryczny traci aż 1/3 swojego zasięguMichał DomańskiINTERIA.PL

Elektryczna rewolucja, czyli wszystko na opak

Czy samochód elektryczny nadaje się w dłuższe trasy? Test Auto Bilda nie daje jednoznacznej odpowiedzi
Czy samochód elektryczny nadaje się w dłuższe trasy? Test Auto Bilda nie daje jednoznacznej odpowiedziMarek Wicher INTERIA.PL

Elektrykiem w trasę. O ile spada zasięg samochodu elektrycznego na autostradzie?

Który elektryk nadaje się na trasę?

Genesis Electrified G80
Genesis Electrified G80Informacja prasowa (moto)
Renault ZOE
Renault ZOEInformacja prasowa (moto)

Zasięg elektryka na autostradzie. Jak wypadają samochody "popularne"?

Volkswagen ID.4 GTX

Volkswagen ID.4 GTX
Volkswagen ID.4 GTX.
Volkswagen ID.4 GTX
Volkswagen ID.4 GTX.
Volkswagen ID.4 GTX
Volkswagen ID.4 GTX.
Volkswagen ID.4 GTX
Volkswagen ID.4 GTX.
Volkswagen ID.4 GTX
Volkswagen ID.4 GTX.
Volkswagen ID.4 GTX
Volkswagen ID.4 GTX.
Volkswagen ID.4 GTX
Volkswagen ID.4 GTX.
Volkswagen ID.4 GTX
Volkswagen ID.4 GTX.
Volkswagen ID.4 GTX
Volkswagen ID.4 GTX.
Volkswagen ID.4 GTX
Volkswagen ID.4 GTX.
Volkswagen ID.4 GTX
Volkswagen ID.4 GTX.
Volkswagen ID.4 GTX
Volkswagen ID.4 GTX.

Skoda Enyaq iV 80

Skoda Enyaq iV 80
Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
Skoda Enyaq iV 80
Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
Skoda Enyaq iV 80
Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
Skoda Enyaq iV 80
Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
Skoda Enyaq iV 80
Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
Skoda Enyaq iV 80
Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
Skoda Enyaq iV 80
Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
Skoda Enyaq iV 80
Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
Skoda Enyaq iV 80
Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL

Najgorsze elektryki na autostradę? Niektóre straciły połowę zasięgu

  • Tesla Model Y Long Range Dual Motor - spadek o 42,9 proc. z 533 do 304 km.
  • Renault Megane E-Tech EV60 220 - spadek o 43 proc. z 470 do 268 km,
  • Ford Mustang Mach-E GT - spadek o 44,8 proc. z 610 km do 337 km
  • Polestar 2 Dual Motor Long Range - spadek o 46,5 proc. z 482 do 258 km,
  • Volvo XC40 Recharge P6 - spadek o 46,6 proc. z 425 do 227 km,
  • Mercedes-Benz EQA 250 - spadek o 47,9 proc. z 426 do 222 km,
  • Hyundai IONIQ 5 160 kW - spadek o 48,5 proc. z 507 km 261 km
  • Volkswagen ID.3 Pro 150 kW 58 kWh - spadek o 49,3 proc. z 426 km do 216 km
  • Mercedes-Benz EQB 350 4MATIC - spadek o 52,7 proc. z 423 do 200 km
  • Cupra Born 170 kW 77 kWh - spadek o 54,5 proc. z 496 km do 226 km.
Moto Flesz - odcinek 53. Świetna sprzedaż ID. Buzz, jaka będzie Tesla Semi?INTERIA.PL