To najgorsze samochody według polskich mechaników. I nie chodzi o usterkowość

Aktualizacja
Problemem części samochodów nie jest wysoka usterkowość, ale trudność w wykonywaniu jakichkolwiek napraw
Problemem części samochodów nie jest wysoka usterkowość, ale trudność w wykonywaniu jakichkolwiek napraw123RF/PICSEL
  • dostęp do poszczególnych elementów pojazdu,
  • jakość mocowań (np.zrywanie sie śrub, podatność na korzję, itd),
  • dostęp do części zamiennych
  • intuicyjne rozwiązania techniczne.

Najłatwiejsze w naprawach samochody

Volkswagen Passat B5
Volkswagen Passat B5Informacja prasowa (moto)

Zobacz również:

    1. VAG (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat) - 37 proc. głosów uczestników ankiety,
    2. Toyota - 17,1 proc.
    3. Fiat - 10,3 proc.
    4. Hyundai/Kia - 8,2 proc.
    5. BMW/MINI - 4,8 proc.
    6. Opel - 4,1 proc.
    7. Mercedes-Benz - 3,4 proc.
    8. Peugeot/Citroen - 2,7 proc.
    9. Ford - 2,4 proc.
    10. Honda i Suzuki - 2,1 proc.

    Które marki są najbardziej usterkowe?

    Suzuki rzadko bywają w polskich warsztatach i nie grzeszą zabezpieczeniem antykorozyjnym, więc ich obsługa może nastręczać mechanikom pewnych trudności
    Suzuki rzadko bywają w polskich warsztatach i nie grzeszą zabezpieczeniem antykorozyjnym, więc ich obsługa może nastręczać mechanikom pewnych trudnościInformacja prasowa (moto)

    Zobacz również:

      Czasy łatwych w naprawach mercedsów odeszły dawno temu
      Czasy łatwych w naprawach mercedsów odeszły dawno temuInformacja prasowa (moto)
      Moto Flesz - odcinek 68. O Toyocie GR Corolli i Tesli SemiINTERIA.PL