"Elektryczne hot hatche" dla urzędników w Krakowie. Po co im tak szybkie auta?

Elektryczne Renault Megane E-Tech dla Krakowa. Mają po 220 KM i przyspieszają do setki w 7,2 s
Elektryczne Renault Megane E-Tech dla Krakowa. Mają po 220 KM i przyspieszają do setki w 7,2 sInformacja prasowa (moto)

Zobacz również:

    Poruszanie się kierownictwa urzędu rowerami w czasie np. niekorzystnych warunków atmosferycznych, w szczególności warunków na drogach, podnosi ryzyko utraty zdrowia lub życia w możliwej kolizji drogowej; korzystanie z samochodu mającego liczne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa jest w tym kontekście rozwiązaniem znacznie korzystniejszym.

    Kompleks dawnej stolicy? Było "samozaoranie" z Warszawy, więc czas na Kraków

    Zobacz również:

      Tak się jeździ po Krakowie - 220 KM i 7,2 s do setki

      • MPK SA,
      • Zarząd Infrastruktury Sportowej,
      • Straż Miejska Miasta Krakowa,
      • Urząd Miasta Krakowa, Muzeum Krakowa,
      • Muzeum Inżynierii i Techniki,
      • Zespół Szkół i Placówek "Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących",
      • Dom Pomocy Społecznej przy ul. Łanowej,
      • MOPS czy Centrum Autyzmu i Całościowych Zaburzeń Rozwojowych.
      Wśród modeli, które zasilą elektryczną flotę Gminy Miejskiej Kraków, znajdzie się 27 Megane E-Tech electric w wersji wyposażenia equlibre w kolorze biel alpejska oraz 19 w kolorze szarym schiste. Są to elektryczne Megane E-Tech EV60 220 KM z zasięgiem 450 km - czytamy w komunikacie Renault Polska.

      Zobacz również:

        Elektryczne "hot hatche" dla urzędników z Krakowa

        Elektryczne Renault Megane E-Tech dla Krakowa. Mają po 220 KM i przyspieszają do setki w 7,2 s
        Elektryczne Renault Megane E-Tech dla Krakowa. Mają po 220 KM i przyspieszają do setki w 7,2 sInformacja prasowa (moto)
        Darmowe autostrady i zakaz wyprzedzania dla ciężarówek. Moto Flesz odc. 91INTERIA.PL