Volkswagen ID. EVERY1 ma być jak Garbus, dla każdego. Jaka cena i kiedy w salonach?

Szymon Piaskowski

Szymon Piaskowski

Aktualizacja
W ciągu najbliższych dwóch lat pojawi się na rynku dziewięć nowych modeli - wśród nich produkcyjna wersja VW ID. EVERY1, czyli najmniejszego w gamie “elektryka”.
W ciągu najbliższych dwóch lat pojawi się na rynku dziewięć nowych modeli - wśród nich produkcyjna wersja VW ID. EVERY1, czyli najmniejszego w gamie “elektryka”.Szymon PiaskowskiINTERIA.PL

Jaką długość ma VW ID. EVERY1?

Jak usłyszeliśmy w rozmowie za kulisami od głównego projektanta VW, Andreasa Mindta, model koncepcyjny w 80 proc. odpowiada wersji produkcyjnej.
Jak usłyszeliśmy w rozmowie za kulisami od głównego projektanta VW, Andreasa Mindta, model koncepcyjny w 80 proc. odpowiada wersji produkcyjnej.Szymon PiaskowskiINTERIA.PL

VW ID. EVERY1 z kabiną dla czterech osób i przesuwaną konsolą

ID. EVERY1 będzie napędzany przez silnik elektryczny o mocy 95 KM, który pozwoli rozpędzić się do 130 km/h.
ID. EVERY1 będzie napędzany przez silnik elektryczny o mocy 95 KM, który pozwoli rozpędzić się do 130 km/h.Szymon PiaskowskiINTERIA.PL

Jaki zasięg ma VW ID. EVERY1?

ID. EVERY1 ma być dostępny w 2027 roku z ceną na poziomie około 20 tys. euro, co przy obecnym kursie oznacza, że auto byłoby do wzięcia za jakieś 83 tys. zł, a zakładając maksymalne dopłaty, 43 tys. zł.
ID. EVERY1 ma być dostępny w 2027 roku z ceną na poziomie około 20 tys. euro, co przy obecnym kursie oznacza, że auto byłoby do wzięcia za jakieś 83 tys. zł, a zakładając maksymalne dopłaty, 43 tys. zł.Szymon PiaskowskiINTERIA.PL

Cena i data premiery VW ID. EVERY1

Volkswagen Tayron w Polsce. Ma 7 miejsc, 850 l bagażnika i mocnego dieslaMaciej OlesiukINTERIA.PL
zdjęcie
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?