Saab 9-5 u kosmetyczki

Już w przyszłym tygodniu rusza największa tegoroczna impreza motoryzacyjna w Europie - Międzynarodowy Salon Samochodowy we Frankfurcie nad Menem (IAA 2003: 11-21 września). Specjalnie na niemieckie targi Saab przygotował debiut odświeżonej wersji modelu 9-5.

Saab 9-5 Aero 2004 (kliknij)
Saab 9-5 Aero 2004 (kliknij)INTERIA.PL

Oferta szwedzkiej marki na rok 2004 objęła zmiany stylizacyjne najdroższych w gamie wersji 9-5 Aero, wprowadzenie nowego silnika 2.3T o mocy 220 KM do odmian Linear, Arc i Vector, nowy wystrój wnętrza oraz dodanie do wyposażenia funkcji przypominającej o zapięciu pasów bezpieczeństwa.

250-konny Saab 9-5 Aero jest jednym z chętniej kupowanych aut segmentu wyższego i to zarówno w wersji sedan (Saloon), jak i kombi (Estate). W 2004 roku te flagowe modele o sportowym charakterze prezentować się będą jeszcze bardziej okazale, a to za sprawą zmian stylizacyjnych nadwozia i wnętrza, jakim zostały poddane. Zmieniły się nieco zderzaki pojazdu, grill chłodnicy ma teraz czarny matowy kolor, progi drzwi zostały inaczej wyprofilowane, a nadkola skrywają 5-ramienne, aluminiowe, 17-calowe obręcze kół.

Oferta Saaba 9-5 w 2004 roku została wzbogacona nowym dodatkiem w gamie silników. Jest to 4-cylindrowa jednostka turbo 2.3T o mocy 220 KM przy 5500 obr/min i maksymalnym momencie obrotowym 310 Nm pomiędzy 1900-4500 obr/min, która zastąpi stosowany poprzednio silnik 3.0V6t, dysponujący mocą 200 KM. Nowy napęd dostępny będzie w odmianach Linear, Arc oraz Vector.

Nadwozie nowego Saaba 9-5 będzie mogło prezentować dodatkowo jeden z trzech nowych kolorów lakieru: czarny (Expresso black), lub dwa odcienie niebieskiego (Nocturne Blue i Glacier Blue).

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas