Renault Clio po liftingu z polskimi cenami. Ile za francuskiego hatchbacka?

Renault Clio piątej generacji jakiś czas temu doczekało się modernizacji. Teraz poznaliśmy ceny. Ile przyjdzie nam zapłacić za model po liftingu?

Znamy ceny Renault Clio po liftingu.
Znamy ceny Renault Clio po liftingu.INTERIA.PL

Renault Clio obecne jest na rynku już 33 lata i doczekał się w sumie pięciu generacji. Ta ostatnia, obecna na rynku od 2019 roku, jakiś czas temu przeszła lifting. Wreszcie poznaliśmy ceny auta.

Renault Clio po liftingu - jakie silniki?

Clio po liftingu jest oferowane w trzech wersjach napędowych. Klienci mogą zdecydować się na benzynowy silnik 1,0 generujący 91 KM. Renault Clio oferowane jest również z instalacją LPG. W tej wersji również mamy do dyspozycji silnik o pojemności 1 litra. Korzystając z benzyny auto oferuje nam 91 KM. "Na gazie" moc wynosi 100 KM.

Do wyboru są trzy wersje silnikowe.INTERIA.PL

Topową odmianą silnikową w gamie zmodernizowanego Clio jest hybryda, której bazę stanowi wolnossący benzyniak o pojemności 1,6 i mocy 94 KM. Wspomagają go dwa silniki elektryczne. Pierwszy generuje 49 KM, drugi, przejmujący rolę rozrusznika i alternatora, 24 KM. Moc całego układu wynosi 145 KM.

 
TCe 90
TCe 100 LPG
E-Tech full hybrid
Pojemność silnika spalinowego
999 cm3
999 cm3
1 598 cm3
Pojemność akumulatora trakcyjnego
-
-
1,2 kWh
Moc
91 KM
100 KM (korzystając z LPG)/ 91 KM (korzystając z benzyny).
145 KM (silnik spalinowy generujący 94 KM i dwa silniki elektryczne o mocy 49 KM i 24 KM)
Maksymalny moment obrotowy
160 Nm
170 Nm (korzystając z LPG)/ 160 Nm (korzystając z benzyny)
148 Nm (silnik spalinowy)/ 205 Nm (49-konny silnik elektryczny)
Czas od 0 do 100 km/h
12,2 sekundy
11,8 sekundy (korzystając z LPG)/ 12,5 sekundy (korzystając z benzyny)
9,3 sekundy
Prędkość maksymalna
174 km/h
174 km/h
174 km/h

Jakie wyposażenie w Renault Clio po liftingu?

Auto oferowane będzie w trzech wersjach wyposażenia: evolution, techno i esprit Alpine. W dwóch pierwszych dostępne będą do wyboru wszystkie odmiany silnikowe. W topowej nie znajdziemy wersji z instalacją LPG.

Renault Clio oferowane jest w trzech wersjach wyposażenia.INTERIA.PL

Wyposażenie w wersji evolution:

  • manualna klimatyzacja
  • system kontroli bezpiecznej odległości
  • system kontroli pasa ruchu 
  • system utrzymywania pasa ruchu
  • tapicerka materiałowa
  • 16-calowe felgi
  • czujniki parkowania z tyłu
  • światła przednie Full LED Pure Vision
  • czujnik zmierzchu
  • 7-calowy wyświetlacz zestawu wskaźników
  • 7-calowy ekran multimediów
  • 2 porty USB
  • możliwość połączenia systemu auta z telefonem (Apple CarPlay, Android Auto)

Wyposażenie wersji techno:

  • klimatyzacja automatyczna
  • chromowane elementy grilla
  • kierownica pokryta skórą ekologiczną
  • materiałowa tapicerka z elementami skóry ekologicznej
  • tylne światła Full LED Pure Vision
  • czujnik deszczu
  • karta Renault Hands Free (dostęp bezkluczykowy)
  • indukcyjna ładowarka
  • kamera cofania
  • fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości

Wyposażenie wersji esprit Alpine:

  • system ostrzegania o nadmiernej prędkości wraz z systemem rozpoznawania znaków drogowych
  • system kontroli martwego pola
  • czujniki parkowania z przodu i z tyłu
  • 17-calowe felgi
  • tapicerka materiałowa z elementami wegańskiej skóry
  • kierownica ze skóry wegańskiej
  • 10,25-calowy ekran zestawu wskaźników
  • 9,3-calowy ekran multimediów

Renault Clio po liftingu - jakie ceny?

Ceny za Renault Clio startują od 74 200 złotych. W zamian otrzymujemy samochód z 91-konnym benzyniakiem. Ceny wersji techno startują od 82 900 złotych. Za odmianę eprit Alpine trzeba zapłacić minimum 93 900 złotych. Jeśli jednak chcemy topową odmianę wyposażeniową w połączeniu z topowym układem napędowych, trzeba zapłacić 118 900 złotych.

Silnik
evolution
techno
esprit Alpine
TCe 90
74 200 zł
82 900 zł
93 900 zł
TCe 100 LPG
78 200 zł
89 600 zł
brak
E-Tech 145 full hybrid
99 200 zł
107 900 zł
118 900 zł
Paryż rezygnuje z hulajnóg elektrycznych. Pionierski krok światowej metropoliiAFP
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas