Peugeot 508 po liftingu. Już nie ma dwóch kłów, ale sześć

Peugeot 508 po liftingu
Peugeot 508 po liftingumateriały prasowe

Peugeot 508 po liftingu ma aż sześć kłów

Peugeot 508 po liftingu
Peugeot 508 po liftingumateriały prasowe

Z tyłu i w kabinie zmiany są skromne

Peugeot 508 po liftingu
Peugeot 508 po liftingumateriały prasowe

Peugeot 508 otrzymał nowy napęd typu plug-in

Peugeot 508 po liftingu

Peugeot 508 po liftingu
Peugeot 508 po liftingumateriały prasowe
Peugeot 508 po liftingu
Peugeot 508 po liftingumateriały prasowe
Peugeot 508 po liftingu
Peugeot 508 po liftingumateriały prasowe
Peugeot 508 po liftingu
Peugeot 508 po liftingumateriały prasowe
Peugeot 508 po liftingu
Peugeot 508 po liftingumateriały prasowe
Peugeot 508 po liftingu
Peugeot 508 po liftingumateriały prasowe
Peugeot 508 po liftingu
Peugeot 508 po liftingumateriały prasowe
Peugeot 508 po liftingu
Peugeot 508 po liftingumateriały prasowe
Peugeot 508 po liftingu
Peugeot 508 po liftingumateriały prasowe
Peugeot 508 po liftingu
Peugeot 508 po liftingumateriały prasowe

Wisienka na torcie to wciąż Peugeot 508 PSE

Moto Flesz 79: Czarne chmury na transportem, Norwegowie już nie chcą aut na prąd