"Motor" numer 7

Najnowszy "Motor" nr 7/2010 od poniedziałku w kioskach, a w nim m.in.:

article cover
Informacja prasowa (moto)

Przed premierą:

Audi A1 - wyczekiwany od dawna najmniejszy model Audi w salonach sprzedaży pojawi się jesienią.

Nissan Juke - niecodzienny wygląd ma zapewnić sukces nowemu Nissanowi.

Volkswagen Touareg - druga generacja SUV-a: lżejsza i bardziej oszczędna.

Pierwsza jazda:

Hyundai ix35 - zrywa z nieco nudnym stylem poprzednika (Tucson) i wyróżnia się agresywnie stylizowaną karoserią.

Rynek:

Liga przegranych - marki i modele, które klienci polskich salonów samochodowych omijają z daleka.

Porównanie:

Lancia Delta, Opel Astra, Seat Leon, VW Golf - cztery kompakty z mocnymi benzynowymi silnikami turbo, czyli ostatni krok przed GTI.

Test:

Subaru Outback 2.0 D Comfort - dzięki prześwitowi wynoszącemu ponad 20 cm i stałemu napędowi na cztery koła, nie ustępuje zdolnościami terenowymi takim SUV-om jak Honda CR-V, Toyota RAV4 czy Mitsubishi Outlander.

Ford Ranger Wildtrak - luksusowe wydanie auta użytkowego z mocnym, 3-litrowym die-slem.

Volvo V70 1.6 DRIVe - czy tak duże kombi ma sens w połączeniu z małym, 110-konnym silnikiem wysokoprężnym?

Porady:

Parkingowe problemy - kto wyznacza miejsca postojowe, jakie powinny mieć wymiary itp., czyli co warto wiedzieć w związku z miejscami parkingowymi.

Masa niekoniecznie własna - bardzo ciekawe wyniki testu, który wykazał, że wiele samochodów dysponuje znacznie mniejszą ładownością niż podaje producent!

Fabryczne usterki - jak sprawdzić, czy nasze auto podlega akcji serwisowej.

Używane:

Strata jest murowana - wartość samochodu ulatnia się wraz z upływem czasu. Ile warte jest teraz Twoje auto? 159 modeli w obliczeniach niezależnych ekspertów.

Skromność kontra paryski szyk - porównanie Forda Fiesta produkowanego w latach 1995-2002 z Peugeotem 206 z lat 1998-2008.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas