Hybrydy MG nie trzeba ładować. Chiński bestseller w nowej wersji
Na polskim rynku zadebiutowała nowa wersja popularnego SUV-a marki MG – model MG HS Hybrid+. Rozszerza on dotychczasową gamę HS o tzw. "klasyczną" hybrydę, która dołączy do gamy silnikowej obok wersji benzynowej i plug-In. Jak zapewnia producent – model ten w cyklu mieszanym ma zużywać zaledwie 5,5 l na 100 km.

Spis treści:
MG HS bezsprzecznie należy do grona najchętniej wybieranych aut w Polsce. Z danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego wynika, że flagowy model brytyjsko-chińskiej marki wyprzedził w krajowym rankingu rejestracji m.in. takie samochody jak Kia Xceed, Skoda Karoq czy Suzuki Vitara. W ciągu całego 2024 roku zarejestrowano łącznie 6763 egzemplarze MG, co przekłada się na ponad 25 nowych aut tej marki rejestrowanych każdego dnia.
MG idzie za ciosem i prezentuję nowy wariant modelu HS
Nie dziwi zatem, że producent postanowił wykorzystać rosnącą popularność modelu i wprowadził na polski rynek nowy, hybrydowy wariant o nazwie Hybrid+. Choć obok wersji spalinowej dostępna jest już wersja hybrydowa, dotychczas występowała ona wyłącznie jako plug-in, co nie każdemu klientowi może odpowiadać. Hybrid+ to z kolei dobrze lubiana i ceniona "klasyczna" hybryda.

MG HS Hybrid+ ma 224 KM i spala w trasie 5,5 l/100 km
Nowe MG HS w wersji Hybrid+ napędzane jest układem hybrydowym, którego sercem jest turbodoładowany silnik benzynowy 1.5T o mocy 140 KM, współpracujący z silnikiem elektrycznym, generatorem oraz akumulatorem o pojemności 1,8 kWh. Łączna moc całego systemu wynosi 224 KM, co pozwala samochodowi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 7,9 s.
Za przeniesienie napędu odpowiada 2-biegowa automatyczna skrzynia, znana wcześniej z wersji MG HS Plug-in Hybrid. Według deklaracji producenta, cały układ cechuje się niskim zużyciem paliwa - w cyklu mieszanym wynosi ono jedynie 5,5 litra na 100 kilometrów.

MG HS Hybrid+ w dwóch wariantach wyposażenia
Nowy MG HS Hybrid+, podobnie jak wersja benzynowa, będzie dostępny na polskim rynku w dwóch opcjach wyposażenia: Excite i Exclusive.
Warianty te różnią się przede wszystkim elementami podnoszącymi komfort - takimi jak dwustrefowa klimatyzacja, kamera 360 stopni, podgrzewane fotele czy bezprzewodowa ładowarka do telefonu. Wszystkie modele z gamy HS oferowane są w sześciu kolorach nadwozia oraz dwóch stylowych wersjach wykończenia wnętrza.
MG HS Hybrid+ od 128 900 zł w cenie promocyjnej
Ceny katalogowe nowego MG HS Hybrid+ zaczynają się od 137 900 zł za wersję Excite oraz 148 900 zł za bogatszą wersję Exclusive. Obecnie jednak obowiązuje promocyjny cennik, w ramach którego wariant Hybrid+ można nabyć od 128 900 zł w wersji Excite i od 139 900 zł w wersji Exclusive. Trzeba przyznać, że przy takiej ofercie cenowej model ten praktycznie nie ma bezpośredniej konkurencji w swoim segmencie.