Audi A7 Sportback po liftingu

​Audi poddało kuracji odmładzającej model A7 Sportback. Co zmieniło się w pięciodrzwiowym coupe?

Audi A7 Sportback po liftingu
Audi A7 Sportback po liftinguInformacja prasowa (moto)

Najwięcej zmian znajdziemy w przedniej części nadwozia. Nowa jest osłona chłodnicy, reflektory i zderzak. Z tyłu również zmieniono zderzak, a także kształt końcówek układu wydechowego.

Standardem stały się przednie światła wykonane w technologii LED, w opcji dostępne jest nowatorskie oświetlenie Matrix LED, składające się wielu punktów świetlnych, które automatycznie są przysłaniane, dzięki czemu światło nie oślepia innych kierowców, jednocześnie mocno oświetlając pustą część jezdni.Nowością w wyposażeniu są opcjonalne fotele z wentylacją i masażem. Standardem jest system multimedialny MMI, opcją - układ Head-Up Display.Sporo zmian zaszło w zakresie jednostek napędowych. Dostępne będą dwa silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Moce wahają sie od 218 do 333 KM. Na okrasę zostaje sportowa wersja S7 napędzana silnikiem 4.0 TFSI o mocy 450 KM. S

Większość jednostek napędowych współpracuje z automatyczną skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach. Wyjątkiem jest wersja 3.0 TDI, w której montowano jest przekładnia ośmiobiegowa, przy czym w wersjach z napędem na przednią oś skrzynia dwusprzęgłowa Stronic zastępuje klasyczną przekładnię automatyczną Multitronic.W samochodach o mocach od 272 KM napęd wszystkich kół może być połączony ze sportowym tylnym dyferencjałem. Audi A7 po liftingu trafi do salonów po wakacjach. Polskie ceny nie są jeszcze znane, w Niemczech za A7 trzeba będzie zapłacić przynajmniej 51 300 euro. Ceny S7 startują z poziomu 82300 euro.

Audi A7 po liftingu

Audi A7 po liftingu 
Audi A7 po liftingu 
Audi A7 po liftingu 
Audi A7 po liftingu 
Audi A7 po liftingu 
Audi A7 po liftingu 
Audi A7 po liftingu 
Audi A7 po liftingu 
Audi A7 po liftingu 
Audi A7 po liftingu 
Audi A7 po liftingu 
Audi A7 po liftingu 
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas