W miejskim aucie zmierzyłem się z rowerem, skuterem i autobusem. Który był szybszy?

Wziąłem udział w Wielkim Teście Mobilności Miejskiej. Sprawdziliśmy, który środek transportu jest najlepszy do jazdy po mieście.
Wziąłem udział w Wielkim Teście Mobilności Miejskiej. Sprawdziliśmy, który środek transportu jest najlepszy do jazdy po mieście.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Wielki Test Mobilności Miejskiej. Czym najszybciej poruszać się po mieście?

  • Bemowo-Chrzanów
  • Mościska
  • Targówek Mieszkaniowy
  • Gocławek
  • Siekierki
  • Mysiadło

Wielki Test Mobilności Miejskiej. Jak sprawdziło się auto miejskie?

Atutem Hyundaia i10 są niewielkie rozmiary. Auto mierzy 3 670 mm, a w wersji N-Line, tak jak nasz egzemplarz, 3 675 mm.
Atutem Hyundaia i10 są niewielkie rozmiary. Auto mierzy 3 670 mm, a w wersji N-Line, tak jak nasz egzemplarz, 3 675 mm.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Który środek transportu jest najszybszy?

  • rower elektryczny (52 minuty 35 sekund)
  • Arval Mobility Pass (56 minut 44 sekundy)
  • samochód elektryczny (1 godzina 6 minut 30 sekund)
  • samochód spalinowy (1 godzina 7 minut 20 sekund)
  • komunikacja miejska (1 godzina 13 minut 40 sekund)
  • rower konwencjonalny (1 godzina 21 minut 44 sekundy)

Rower najtańszy do jazdy po mieście. A który środek transportu najdroższy?

Co najlepsze do jazdy po mieście?

  • rower konwencjonalny: 150 punktów
  • rower elektryczny: 134 punkty
  • skuter elektryczny: 122 punkty
  • komunikacja miejska: 99 punkty
  • Arval Mobility Pass: 90 punktów
  • auto elektryczne: 65 punktów
  • auto spalinowe/hybrydowe: 51 punktów
Coraz więcej wypadków z udziałem pieszych. Czy to efekt zmian w przepisach?Szczepan MroczekINTERIA.PL