Suzuki Ignis. Polskie ceny

Wiemy już, na ile polski importer Suzuki wycenił przyjemność posiadania nowej generacji modelu Ignis. Samochód, który trafi do salonów z początkiem roku, zamówić można będzie w wersji z napędem na przednią lub obie osie.

Cenniki otwiera samochód wyposażony w benzynowy silnik 1,2 l DualJet, napęd na przednie koła i ręczną, pięciostopniową, skrzynię biegów. Za auto w podstawowej odmianie wyposażeniowej - Comfort - zapłacić trzeba od 49 900 zł. Ignis jest więc o równe 900 zł tańszy od Swifta.

W najtańszej odmianie nabywcy otrzymają m.in. manualną klimatyzację, radioodtwarzacz CD z czytnikiem MP3 i funkcją Bluetooth oraz sterowane elektrycznie przednie szyby. Standard obejmuje też. m.in. sterowany z pilota centralny zamek i 15-calowe stalowe obręcze kół z kołpakami.

Reklama

Klienci mają też do wyboru - lepiej wyposażone - wersje: Premium (od 54 900 zł) i Elegance (od 61 900 zł). Kwota 61 900 zł otwiera również cenniki Ignisa z napędem 4x4 (AllGrip Auto). 

W ofercie znalazł się też model 1,2 DualJet SHVS z alternatorem zintegrowanym z rozrusznikiem. Ten - oprócz odzyskiwania energii w czasie hamowania - wspierać ma benzynową jednostkę napędową przy przyspieszaniu. Ignis z systemem SHVS oferowany jest wyłącznie w topowej odmianie Elegance oferującej m.in. automatyczną klimatyzację, nawigację satelitarną czy tempomat z ogranicznikiem prędkości.

Ignis to jedno z najmniejszych na rynku aut, które zamówić można z napędem na obie osie. Samochód mierzy zaledwie 3700 mm długości i 1660 mm szerokości. Mimo tego rozstaw osi to - rozsądne - 2 435 mm. Promień skrętu to zaledwie 4,7 m.

Czterocylindrowa jednostka napędowa generuje moc 90 KM (6 000 obr./min) i maksymalny moment obrotowy 120 Nm (4 400 obr./min). Auto w podstawowej wersji (również z napędem 4x4) przyspiesza do 100 km/h w 12,2 s i osiąga prędkość maksymalną 170 km/h.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Suzuki Ignis
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy